tycker du varit och hållit henne om ryggen lite i dina förklaringar och tankar...![]()
I och med att vi nu vet blacksmithfarms roll, innebär det här att du är mer positiv till @quarter4ever?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tycker du varit och hållit henne om ryggen lite i dina förklaringar och tankar...![]()
inte meningen att klippa i citatet. blev så när jag bytte textfärg. får inte tillbaka det som det ska...Hejja goda!
hon är friadI och med att vi nu vet blacksmithfarms roll, innebär det här att du är mer positiv till @quarter4ever?
Fast vänta lite, det var ingen som visste vilken roll BSF hade, förutom om det var så att ulvarna försökte käka BSF i natt och misslyckades. När Q går in och försöka försvara BSF så kan det vara för att hon är ulv och visste vem de försökte käka och därmed försökte skapa sig ett alibi genom att försöka försvara någon som hon visste var god. Sen kan det finnas flera anledningar också, men att sträcka sig så långt att godförklara Q för att hon försvarade BSF, det vill jag inte riktigt och det är lite fult att försöka lura i en ny att det skulle göra Q god.I och med att vi nu vet blacksmithfarms roll, innebär det här att du är mer positiv till @quarter4ever?
Undrar också över sookies röst och tunna motivering.Nu borde man kunna utläsa mer från röstningen, främst de första rösterna på bsf (ett försök till att vända röstningen) och även @Sookie som valde att inte avgöra något, med en minst sagt märklig teori.
Nu ska jag försvara @Sookie lite för där har jag också varitoch även @Sookie som valde att inte avgöra något, med en minst sagt märklig teori.
Du målar de goda i blått?DL1 21:30
17:26 Snurrfian röstar på quarter4ever
19:15 Malinois röstar på bumpo
19:52 Sookie röstar på Malinois
20:12 Blacksmithfarm röstar på Malinois
20:38 Blacksmitfarm ändrar röst till Snurrfian
20:54 Schantana röstar på blacksmithfarm
21:05 Lilltess röstar på Malinois
21:08 hemlig röstar på Habina
21:16 Ferrari röstar på Artline
21:18 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21:22 Habina röstar på ferrari
21.26 quarter4ever röstar på Artline
21:28 Blacksmithfarm ändrar röst till Artline
21:29 Artline röstar hemlig
21:29 Artline ändrar röst till blacksmithfarm
DL 2 21:00
19:13 hemlig röstar på Blacksmithfarm
19:56 LenaH röstar på Ferrari
20:41 Lilltess röstar på Ferrari
20:50 Snurrfian röstar på Ferrari
20:52 Ferrari röstar på Lilltess
20:52 bumpo röstar på Blacksmithfarm
20:53 Blacksmithfarm röstar på Ferrari
20:56 Schantana röstar på Blacksmithfarm
20:58 Habina röstar på blacksmithfarm
20:59 bollen__ röstar på Blacksmithfarm
21:00 Sookie röstar på quarter4ever
21:00 quarter4ever röstar på ferrari
Målat lite för att se om jag kan tänka bättre.
Jag är faktiskt villig att hålla med dig lite, dock är teorin lite tunn för att vara från dig, vilket gör att jag tror att du vet mer.. Jag ska kika lite på Ferrari faktiskt och se om jag ser något.
(Jag tycker att jag bara hittar potentiella goda i leken så får ju börja att leta onda, känner mig alldeles för godtrogen i detta spelet, har varit borta för länge helt enkelt )
Jag reagerar lite på både habina och Liltess som vill få till Sookies uddaröst på mig som konstig- för som jag skrivit så tycker inte jag att det är det ( typ)Fast vänta lite, det var ingen som visste vilken roll BSF hade, förutom om det var så att ulvarna försökte käka BSF i natt och misslyckades. När Q går in och försöka försvara BSF så kan det vara för att hon är ulv och visste vem de försökte käka och därmed försökte skapa sig ett alibi genom att försöka försvara någon som hon visste var god. Sen kan det finnas flera anledningar också, men att sträcka sig så långt att godförklara Q för att hon försvarade BSF, det vill jag inte riktigt och det är lite fult att försöka lura i en ny att det skulle göra Q god.
Fast vänta lite, det var ingen som visste vilken roll BSF hade, förutom om det var så att ulvarna försökte käka BSF i natt och misslyckades. När Q går in och försöka försvara BSF så kan det vara för att hon är ulv och visste vem de försökte käka och därmed försökte skapa sig ett alibi genom att försöka försvara någon som hon visste var god. Sen kan det finnas flera anledningar också, men att sträcka sig så långt att godförklara Q för att hon försvarade BSF, det vill jag inte riktigt och det är lite fult att försöka lura i en ny att det skulle göra Q god.
Håller med @Snurrfian - känns som Habina godförklarar q väldigt enkelt just nu.
Jag måste för övrigt kolla igenom rösterna igen tror jag, inför morgondagens DL (om jag överlever natten).
Du målar de goda i blått?![]()
Jag drar helt fräckt slutsatsen att lyan trodde Bsf var ängeln (iom missat käk i natt) och satsade på att lyncha henne istället.