Robyn Hood & Marion (ulvlek)

Äh jag slänger in min röst nu så får vi se vad det blir för reaktioner :p

Jag väljer att släppa BSF för idag känner mig väldigt ambivalent där

Och skulle Habina inte vara tjuven så skulle Sookie kunna vara det tycker jag
det lämnar @Schantana och @bumpo kvar
Schantana som är ny kan ju få slippa att få en röst på sig idag, och istället lägger jag min röst på bumpo som jag varit misstänksam på sedan första inlägget och i alla hennes tre inlägg har jag reagerat på något

quarter4ever röstar på bumpo
ffa för hennes röst på BSF1 i andra lynchen

Vad är det som får dig att misstänka sookie för att vara tjuv. Känner att jag missat det resonemanget. :)

har gjort en genomgång av henne tidigare idag då jag kom fram till hon KAN vara en möjlig tjuv , men lika gärna vara en god..... det var främst ett inlägg där hon staplade upp alla möjliga ulvkombinationer samt hennes första inlägg där hon verkade vilja hitta roller på folk på en gång....
Vad är det som får dig att misstänka sookie för att vara tjuv. Känner att jag missat det resonemanget. :)

@Habina
Jag fastnar lite på detta första inlägget av sookie. jag vet att jag reagerade på det direkt hon skrev det. Men lät det bero lite för att hon var ny. Det jag reagerade på var de uppenbara försöken att sätta roller till personerna. Jag antecknade "möjlig Robyn"på henne för det. Vet inte om det är så men iaf en tanke jag fick. Men såklart såsom ny spelare vet man heller inte hur "tabu" det är att göra sådär. Samtidigt är det ju rätt ovidkommande iakttagelser enbart på de första inläggen som skrivits, om jag inte minns fel så står detta inlägget av sookie på första leksidan tom?

sedan röstar hon dock på malinois/cirkus efter sin första misstanke i sitt första inlägg? Iofs DL1 men ändå...

sedan nästa morgon innan uppdateringen så kommer hon med detta inlägget och visst ska man leta ulvar, men frågan är ju varför man gör det? Hm...

ferrari( som vi vet var ulv) svarar lite på det där inlägget av sookie- skulle kunna tyda på att iaf ferrari anar en robyn kanske?

sedan uttrycker Sookie frustration över vem hon ska rösta på innan DL2 då alla kom väldigt sent med sina röster? Kan det vara för att hon vill kunna hjälpa ev lyakamrater ? Eftersom hon avvaktar och inte kommer med egna teorier alls förutom det där ulv-funderingar inlägget?
sedan röstar hon på mig och uttrycker att LenaH kan vara skum .
Nu ÄR det inte lätt att snappa upp ev siare och spioner i början, jag vet att jag själv behövde ett antal lekar för att börja göra det

frågar sedan hur det funkar med extrarösten om den inte är lagd på någon av de som ligger lika

röstar sedan på ferrari med den korta motiveringen att LenaH nog siat henne.
har inte varit inne sedan dess.

Jag har skrivit det innan att jag har en känsla av att Sookie spelar ensam. dvs inte är i lyan. Sedan är det ju frågan om hon är god eller ond ensamspelare? Jag kan se att det kan vara både det ena och det andra.... Får ett vara ett frågetecken så länge

Här håller jag på att skriva ett megainlägg som skulle ligga till grund för min röst så är dl 21:00 och inte 21:30 som jag trodde. :banghead:

Här håller jag på att skriva ett megainlägg som skulle ligga till grund för min röst så är dl 21:00 och inte 21:30 som jag trodde. :banghead:

Jag trodde också att dl var 21:30... Så jag är så lättad att jag röstade INNAN jag ramlade in i duschen. :crazy: Tänkte att jag skulle hinna med och rädda mig själv om jag låg dåligt till och så var jag tio minuter för sen. :meh:

får inte tag på Hedinn så ni får hålla till godo m denna Uppdatering

Hemlig har haft det tufft ett bra tag nu, både fullt upp på jobbet och sedan kärleksproblem.
I vanliga fall brukar hon gå till baren med sina arbetskamrater för att koppla av efter jobbet, men idag är hon helt enkelt för slut. Hon bestämmer sig för att sova över hos en arbetskamrat men det slutar med att hon tömmer vinlagret.

Dagen efter har hon världens baksmälla och måste sjukskriva sig resten av leken.

Hemlig var Syster Tuck (ängel)

Jag trodde också att dl var 21:30... Så jag är så lättad att jag röstade INNAN jag ramlade in i duschen. :crazy: Tänkte att jag skulle hinna med och rädda mig själv om jag låg dåligt till och så var jag tio minuter för sen. :meh:
Hade gärna sett att du blev försenad :angel:

Hemlig har haft det tufft ett bra tag nu, både fullt upp på jobbet och sedan kärleksproblem.
I vanliga fall brukar hon gå till baren med sina arbetskamrater för att koppla av efter jobbet, men idag är hon helt enkelt för slut. Hon bestämmer sig för att sova över hos en arbetskamrat men det slutar med att hon tömmer vinlagret.

Dagen efter har hon världens baksmälla och måste sjukskriva sig resten av leken.

Saaaa ju att jag var snäll. Men ingen trodde mig :mad:

Men va sjutton, du måste försvara dig bättre @hemlig ! Helskotta, jag trodde ju nästan att du var ond som hade gett upp...

Och det är klart att habina BSF och snurrfian blir suspekta för att vara onda nu. För jag är inne på att lyan visste vilken som var ängel antingen via info eller pga jag kanske var för tydlig med att jag hade en tanke om att hemlig skulle kunnat synas i infon ( men skrev ju aldrig vilken roll - kunde lika gärna vara röstfifflare tex oavsett så var det säkert en roll som onda ville ha ut )

sedan kan jag inte låta bli at fundera över om inte hemlig varit tjuvad också ? Iom hämndlystnaden på den hon trodde var tjuven - dvs Habina?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka