Robyn Hood & Marion (ulvlek)

Röstlista DL 4 kl 21.00

15:24 cirkus röstar på Blacksmithfarm
20:17 hemlig röstar på Habina
20.25 Habina röstar på hemlig
20.45 quarter4ever röstar på bumpo
20.49 Sookie röstar på Schantana/ Fio
20.55 Snurrfian röstar på hemlig

BSF 1
habina 1
hemlig 2
bumpo 1
Schantana/ fio 1

Undrar om jag ska göra en sistaminutenändring i rösten till nån annan för att rädda mig själv. Men jag har ingen jag vet att jag ska rösta på, har inga bra teorier jag kan använda :arghh:

Vad ska jag tro då, om jag lägger rösten på Sookie så gör jag samma sak som henne, alltså helt värdelöst. Så därför röstar jag på hemlig eftersom hon känns väldigt skum och har väldigt knepiga teori och reagerar på konstiga saker. Snurrfian röstar på Hemlig.
Med det sagt så är jag inte övertygad om att jag har rätt ändå...
så du släppte din teori om fio och bumpo?

Jag vill rädda mig själv.
Jag kan nog se alla andra som har fått röster som onda i olika scenarier - frågan är vilket som stämmer?

Något skaver med Habina-hemlig tycker jag. De röstar på varandra... Verkar ha fastnat på varandra. ond-god, ond-ond, eller god-god?

Blacksmithfarm röstar på hemlig

För att rädda mig själv. Såg att Snurris röstade där nu. Hemligs röstrad stämmer väl in på en ulv tycker jag. Hon nappade på Lilltess bete, och röstade på mig* efter/i samband med att Lilltess kommenterade att jag* nog var god.
*BSF1

DL 4
20:25 Habina röstar på hemlig
20:45 quarter4ever röstar på bumpo
20:49 Sookie röstar på Schantana/fio
20:55 Snurrfian röstar på hemlig
20:59 Blacksmithfarm röstar på hemlig

hemlig 3
övriga varsin (:p)

DL 4
20:25 Habina röstar på hemlig
20:45 quarter4ever röstar på bumpo
20:49 Sookie röstar på Schantana/fio
20:55 Snurrfian röstar på hemlig
20:59 Blacksmithfarm röstar på hemlig

hemlig 3
övriga varsin (:p)
Inte en enda röst på mig? :eek:

Jag kan nog se alla andra som har fått röster som onda i olika scenarier - frågan är vilket som stämmer?

Något skaver med Habina-hemlig tycker jag. De röstar på varandra... Verkar ha fastnat på varandra. ond-god, ond-ond, eller god-god?

För att rädda mig själv. Såg att Snurris röstade där nu. Hemligs röstrad stämmer väl in på en ulv tycker jag. Hon nappade på Lilltess bete, och röstade på mig* efter/i samband med att Lilltess kommenterade att jag* nog var god.
*BSF1
så du är inne på att habina är god eftersom du följer hennes röst?

*BSF1
Du är nog lika ond som Habina :mad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka