Det hade varit kortast lektid någonsinMen jag kanske röstas ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hade varit kortast lektid någonsinMen jag kanske röstas ut![]()
å andra sidan är hon i gott sällskap alla har ju lagt en enskild röst så här långt...Nu tycker jag att Sookie flög upp på misstänkt listan, varför lägga en sån oväsentlig röst nu? Okej ny och osäker men ändå?
Ja det kändes så otroligt dåligt motiverat...å andra sidan är hon i gott sällskap alla har ju lagt en enskild röst så här långt...
Men det kanske var motiveringen du funderade över ?
så du släppte din teori om fio och bumpo?Vad ska jag tro då, om jag lägger rösten på Sookie så gör jag samma sak som henne, alltså helt värdelöst. Så därför röstar jag på hemlig eftersom hon känns väldigt skum och har väldigt knepiga teori och reagerar på konstiga saker. Snurrfian röstar på Hemlig.
Med det sagt så är jag inte övertygad om att jag har rätt ändå...
Det kändes lite taskigt att rösta på fio idag!så du släppte din teori om fio och bumpo?
Inte en enda röst på mig?DL 4
15:24 cirkus röstar på Blacksmithfarm
20:17 hemlig röstar på Habina
20:25 Habina röstar på hemlig
20:45 quarter4ever röstar på bumpo
20:49 Sookie röstar på Schantana/fio
20:55 Snurrfian röstar på hemlig
20:59 Blacksmithfarm röstar på hemlig
hemlig 3
övriga varsin ()
så du är inne på att habina är god eftersom du följer hennes röst?Jag vill rädda mig själv.
Jag kan nog se alla andra som har fått röster som onda i olika scenarier - frågan är vilket som stämmer?
Något skaver med Habina-hemlig tycker jag. De röstar på varandra... Verkar ha fastnat på varandra. ond-god, ond-ond, eller god-god?
Blacksmithfarm röstar på hemlig
För att rädda mig själv. Såg att Snurris röstade där nu. Hemligs röstrad stämmer väl in på en ulv tycker jag. Hon nappade på Lilltess bete, och röstade på mig* efter/i samband med att Lilltess kommenterade att jag* nog var god.
*BSF1
Jag kan ändra röst till digInte en enda röst på mig?![]()
har du gjort dig förtjänt av det menar du?Inte en enda röst på mig?![]()
Du är nog lika ond som HabinaJag vill rädda mig själv.
Jag kan nog se alla andra som har fått röster som onda i olika scenarier - frågan är vilket som stämmer?
Något skaver med Habina-hemlig tycker jag. De röstar på varandra... Verkar ha fastnat på varandra. ond-god, ond-ond, eller god-god?
Blacksmithfarm röstar på hemlig
För att rädda mig själv. Såg att Snurris röstade där nu. Hemligs röstrad stämmer väl in på en ulv tycker jag. Hon nappade på Lilltess bete, och röstade på mig* efter/i samband med att Lilltess kommenterade att jag* nog var god.
*BSF1
dl tiden är väl över ?Jag kan ändra röst till dig![]()
Jag hade hoppats att du skulle försöka rädda dig själv... Men jag anar vad det beror på att du inte gjorde det...Jag kan ändra röst till dig![]()
Inte nödvändigtvis. Hon kan vara tjuv - eller kanske till och med ulv som sätter upp ett spel för galleriarna?så du är inne på att habina är god eftersom du följer hennes röst?
Mest lite chockad, det är brukar alltid vara någon som kastar in en röst på mig i brist på bättre.har du gjort dig förtjänt av det menar du?![]()