Robyn Hood & Marion (ulvlek)

Men jag tycker att Habina försvarar sig rätt bra idag trots allt, och även BSF förefaller gräva och fundera ...Hm

Jag forsätter att fundera på

Att jag tappat fart beror nog på att jag har jobbat natt nu i veckan :D och gör det till fredag (bara så ni vet). Ska se om jag kan få ihop nån funderingar efter kvällens lunch... Måste jobba nu :mad:

Jag kan ju inte låta bli att undra om det är så att det är @bumpo och @Schantana som är ulvar vilket skulle kunna förklara varför jag inte känner att jag hittar någon riktigt misstänkt, mer än alla liksom...

Äh jag slänger in min röst nu så får vi se vad det blir för reaktioner :p

Jag väljer att släppa BSF för idag känner mig väldigt ambivalent där

Och skulle Habina inte vara tjuven så skulle Sookie kunna vara det tycker jag
det lämnar @Schantana och @bumpo kvar
Schantana som är ny kan ju få slippa att få en röst på sig idag, och istället lägger jag min röst på bumpo som jag varit misstänksam på sedan första inlägget och i alla hennes tre inlägg har jag reagerat på något

quarter4ever röstar på bumpo
ffa för hennes röst på BSF1 i andra lynchen

Äh jag slänger in min röst nu så får vi se vad det blir för reaktioner :p

Jag väljer att släppa BSF för idag känner mig väldigt ambivalent där

Och skulle Habina inte vara tjuven så skulle Sookie kunna vara det tycker jag
det lämnar @Schantana och Bumpo kvar
Schantana som är ny kan ju få slippa att få en röst på sig idag, och istället lägger jag min röst på bumpo som jag varit misstänksam på sedan första inlägget och i alla hennes tre inlägg har jag reagerat på något

quarter4ever röstar på bumpo
ffa för hennes röst på BSF1 i andra lynchen
:rofl: Nu börjar jag tro att du är god för du tänker ju precis som mig! :D

Du har koll på att det är röstning om en kvart?
Ja då får detta bli en något svag röstning från mig men man hinner ju inte läsa i kapp.... Sorry
Sookie röstar på Schantana få hon dels håller sig så hemlighets full och ör svår att få grepp om samt hon har något emot mig :meh: :eek:

Röstlista DL 4 kl 21.00

15:24 cirkus röstar på Blacksmithfarm
20:17 hemlig röstar på Habina
20.25 Habina röstar på hemlig
20.45 quarter4ever röstar på bumpo
20.49 Sookie röstar på Schantana

BSF 1
habina 1
hemlig 1
bumpo 1
Schantana 1

Nu tycker jag att Sookie flög upp på misstänkt listan, varför lägga en sån oväsentlig röst nu? Okej ny och osäker men ändå?

tror det är svårt för fio att sätta sig in i leken även till 21.30.
Såå jag har sagt det är ok att hon missar denna dl.

Vad ska jag tro då, om jag lägger rösten på Sookie så gör jag samma sak som henne, alltså helt värdelöst. Så därför röstar jag på hemlig eftersom hon känns väldigt skum och har väldigt knepiga teori och reagerar på konstiga saker. Snurrfian röstar på Hemlig.
Med det sagt så är jag inte övertygad om att jag har rätt ändå...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka