Röd rosett i svans.

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Osäker_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 4 135
Sv: Röd rosett i svans.

Jag rider ett sto med humör så det räcker o blir över. Speciellt sur mot andra hästar. Var på hoppträning i höstas o informerade alla om hur det var, men det hade behövts en röd rosett iaf för vissa verkade inte fatta :crazy: Så hädanefter har jag alltid rosett vid träningar, tävling har vi inte varit ute på än så länge men då kommer hon givetvis också ha det!
Hur jag sätter fast den? det blir nog på alla möjliga sätt :angel:

Sv: Röd rosett i svans.

Kan ibland fascineras över hur lite folk respekterar när man kommer med en svår häst på tävling.

En gång när jag var ute o tävla med min förra ponny så var det en tjej på en c-ponny flera gånger kom jätte nära min ponny både vid sidan & bakifrån, efter ett antal gånger så sa jag snällt till att min ponny inte tyckte om när hon var så nära så om hon ville hålla lite avstånd (ponnyn sparkade dock inte), o då halvskriker hon tillbaka, om din ponny är så j*vla känslig så borde du kanske inte vara ute bland andra hästar med henne.
Där satt jag på min ponny o såg ut som ett frågetecken.
Så i fortsättnignen så hade jag en röd rosett i svansen på henne och ska nog fortsätta med de nu när jag fått ett ganska så surt sto ...

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Jeps
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
1
· Visningar
192
Senast: Sryoqwe
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka