Rolig brodyr!

Sv: Rolig brodyr!

*kl*

till mitt kallblod av det rundare slaget skulle jag helt klart skriva På måndag börjar vi banta eller när jag blir stor ska jag bli dressyrhäst

unghäst:
future star in training (och för att snitsa till det lite mer, byt ut "star" mot just en stjärna!)

gammal häst:
no regrets!

en väldigt praktiskt och rolig text:
är jag på rymmen? var vänlig ring: 07*-*******
:rofl:
:idea: De var ju bra jue! Spec. den sista :rofl:
 
Sv: Rolig brodyr!

*KL*

Puttar lite för den här tråden.

Dom här tycker jag är bra. Den sista skulle jag vilja ha på en jacka.

* Fan va vi är bra
*BF - Bitterfitta
*Son of a bitch
*Queen of fucking everything
 
Sv: Rolig brodyr!

*kl*

Hade gärna broderat ett schabrak som det står Hjärtattacks ponny eller Heart Attack på. Nervös arabkorsning ;)

Eller bara Nazze :D Hon kallas så, dels för att hon heter ** ***** Naz. O sen brukar en del säga att hon har ryggen som en gris, det går inte att få en sadel att ligga bra. Så då blev det bara mer passande :p

Har också funderat på att ha en jacka att ha på prisutdelningar som det står "Du blev just spöad av en ridskoleponny" på :D

Mamma borde ha en jacka som det står Amatör Mamma:angel:


På förra ponnyn, som är en 82a hade jag tänkt skriva Gammling på pannbandet. Men det fick bli Tage istället :)


Är en på klubben som pratat om att skaffa jackor med Team ****** (hästens namn) på. Sen skriva chaufför på gubbens, skötare på 2 st o maskot på hennes sons :p Kom inte ihåg riktigt vad hon skulle skriva på sin :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Rolig brodyr!

Vilka roliga idéer! :laugh:

(men ett råd innan du broderar :o är att kolla stavning/särskrivningarna du gjort... inte kul att ha det förevigat kanske ;) (är själv världssämst på att stava, så förlåt att jag kastar sten ;) ))
 
Sv: Rolig brodyr!

Mjo, men de flesta felstavningarna o särskrivningarna jag gör är för att det är så vi säger... ;) då skriver jag så också för att jag vill ha det så :p
 
Sv: Rolig brodyr!

jag har bestämt att köpa et schbrack där det står "ÖVNINGSKÖR" på nu. :)
men hittar inte ett grönt schabrack i den ni vet nyansen. :P
någon som vet var schabrack i den färgen finns? :P
 
Sv: Rolig brodyr!

KL

Vart kan man köpa schabrak med valfri brodyr? Kan man välja till det på t.ex h**ks eller är det speciella nätshopper för sånt? :)
 
Sv: Rolig brodyr!

min hingst är en riktig mespropp (inget negativt med det) han hingstar sig inte och beter sig som en snäll gammal valack och när han ser andra hingstar så tittar han bara med snälla oskyldiga ögon och undrar varför dom är så arga.

finns en låt med michael jackson där han och paul mc cartney bråkar om en tjej och MJ säger I´m a lover not a Fighter de skulle jag vilja brodera på hans täcke:p
 
Sv: Rolig brodyr!

Till en väldigt piggt kallblod, tycker ja det vore passande med texten dynamit XL på ett schabrak :p
 
Sv: Rolig brodyr!

Jättekul tråd! :banana:

Ingen som har något kul man kan ha på ett varmblod? :p
 
Sv: Rolig brodyr!

När det går bra kan det stå "Dommaren är ej mutad"

eller varför inte domaren är mutad :) ?

Jag ska beställa en jacka med texten övningskör på :)

sen har jag länge varit sugen på ett schabrak med : köttbulle med fart på till ponnyn

Eller: viljestark

har även funderat på ett täcke till travaren med : galoppör
 
Sv: Rolig brodyr!

*kl*
Kul tråd :D. Till mitt superpigga kallblod skulle jag vilja ha:

"Formel 1? Watch me!"

"0-100 på en halv sekund"

Eller på grund av hans vet-allt-attityd:

"Jag frågar inte efter vägen"

Inte så PK direkt men skulle nog passa min häst:
"Autobahn är för kärringar"
 
Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp