Rolig brodyr!

Sv: Rolig brodyr!

underbara brodyrsaker x)

"Pappa betalar – man kan ju alltid drömma…" skulle nog passa mig om jag någonsinn skaffar häst:angel:

Haha, har du sett MIN bil?? :D Jag har nämligen den dekalen på bakrutan ;)
Fast jag planerar att byta till: "Jag är inte rasist, jag hatar alla!"

Jag såg på en tävling för flera år sedan en häst som hade skrivet "Tjejer älskar killar som älskar hästar" eller nånting liknande över hela sidan på ett täcke. Såg väldigt roligt ut. :rofl:

på min röde travares grimma står det crazy... nu mer än någonsin har det passat bra, han blev LIVRÄDD för en MÄNNISKA på julafton, matte åkte i backen å hoppar på kryckor än! avverkat en av 3 operationer på knät!!! :grin:

funderar på ett shabrak med "röda faran" :devil:

Elanor: Kolla in mitt nervös-ekipage som jag skrivit om denna tråd. Kanske vore något för dig? ;)

Detta beställde jag till min arab för några år sen.

26839794.jpg
[/url][/IMG]

Nu puttar jag på tråden :D
& jag köpte för rätt länge sen nu ett schraback där det stod...
DSCF2676.JPG

Sugen på ett nytt nu, någon som har nya idéer? :D

KL

Det är ju synd att jag ej har häst, för jag är så sugen på ett grönt schabrak med ÖVNINGSKÖRNING i vitt...

KL

Text: "Flygande Åsna" till min hopphäst som heter Ior.
Kanske "Flygande Köttbullen" då matte är handbollstokig (Vranjes) och eftersom hästen är liten o kompakt, dessutom mörkbrun....
:D

när vi fick hem vår låneshettis hade han en grimma med texten "hungrig" över nosryggen
mycket passande...

Hehe sån har min häst, fodevärden tyckte han behövde en sån ;P

Nu har jag ett ländtäcke det står TUFF på.
en rosa och lila grimma det står KOMPIS på
en ceriserosa T-shirt det står "MIN HÄST ÄGER" på (den är i strl 140, jag är 170 lång och 22år)

Men är också ute efter något egenbroderat, ntå kul, efter att ha läst tråden och grunnat så har jag bestämt mig för att ponnyn ska få ett schabrak där det står TURBOPONNY på

och Spanjoren ska få ett schabrak där det på ena sidan står
"Bits därfram,
sparkar därbak..."

och på andra sidan
"...Men jävligt bekväm på mitten" :devil:

Sen när ponnyn är under inkördning ska jag nog sätta på en "övningskörning"-skylt på vagnen, sen när han är inkörd ska jag beställa en sådan där Reg-plåt med hans namn CASPER :idea: (går ju beställa till barnvagnar)

Kul texter och brodyrer alla har! :D
Själv vill jag ha 100% Dynamit, Absolut krut eller Jag har fartränder! (då hon är stickelhårig) :laugh:

Mamma borde ha "Turbofrallan" på ett schabrak.:idea:

Har inte sett så många roliga brodyrer, men här är nåra :p

"full fart frammåt" schabrak
"töltmoppe" schabrak
"älskad" täcke
"stronger than yesterday" ett schabrak, på en final som reds dagen efter uttagningarna (;

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka