JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Roliga bilder och memes om hundar
Bukefalos 30 år!
Knut
Hunden som älskar att bära in posten. Brevbäraren improviserar de dagar de inte får post
Kanske nått för
@Enya så grannskapets ungar slutar jävlas med hunden
Den sista punkten var bra.
En hund till?
Övr. Hund Okej Buke, nu behöver jag input och kloka råd! 😁
Min spetstik fyller snart ett år. Hon är en otroligt rolig hund som älskar att leka...
Startad av Zinfernia
6 Sept 2026
Svar: 29
Visningar: 1 702
Hund
Valp, tips och råd
Övr. Hund Har efter många långa tankerundor är det nu bestämt,, jag ska hämta hem en Norfolkterrier valp i oktober :love:
Känns så bra med...
Startad av Tilly_85
Lördag kl 09:53
Svar: 34
Visningar: 1 110
Hund
Löpning/cykel med hund....
Hundträning Lite nyfiken på hur ni andra gör när ni motionerar era hundar genom att springa eller cykla med dem.
Jag har själv en Border Collie...
Startad av swemale
30 Aug 2026
Svar: 23
Visningar: 794
Hund
Vad avgör om hundar blir vänner?
Övr. Hund (Eventuellt är väl frågan lika svår att svara på som "vad avgör om människor blir vänner", men jag vill höra era erfarenheter.)
Vad är...
Startad av Capybara
7 Sept 2026
Svar: 16
Visningar: 629
Hund
Barmarksdrag/canicross
Hundträning Det är inte syftet med denna selen. Tanken var att han skulle ha en sele med lägre dragpunkt än den vi har när vi cyklar för att vi ska...
Nordthor
6 minuter sedan
Svar: 660
Visningar: 60 867
Hund
Valp, tips och råd
Övr. Hund I min ras är det vanligt att uppfödaren matchar valp med ägare, trots sällskapshund. Många gånger är kullen väldigt jämn och då spelar...
Malibu_Stacy
Idag kl 07:08
Svar: 34
Visningar: 1 110
Hund