Är lite sugen att testa till sommaren med lite is i. Lite besviken på den låga fetthalten då jag föredrar fetare mjölk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen typ^^ lite därför jag föredrar naturella saker och smaksätta själv. Men kan vara kul å testa en gång, fortfarande bättre än tex lösgodis mtp barnenSå det ska vara en mjölk med jordgubbssmak men som inte innehåller ens någon promille jordgubbe?
Har jobbat med mjölkkor i 20+ år, skulle aldrig köpa rosa mjölkDen ska tydligen har sålt slut innan man hunnit säga rosa. Vilken hajp alltså. Han inte få nån. Mjölken är rosa med smak av jordgubbar och passar bra till smoothie
. Nån som hann köpa och smaka av den? Är den god?
Ibland händer det att rosa mjölk kommer ur kossors spenarHar jobbat med mjölkkor i 20+ år, skulle aldrig köpa rosa mjölk
Å andra sidan tycker jag bara om naturell mjölk
Det är nog INTE rekommenderat att dricka den i de situationerna.Ibland händer det att rosa mjölk kommer ur kossors spenar![]()
Jag tänkte samma…Har jobbat med mjölkkor i 20+ år, skulle aldrig köpa rosa mjölk
Å andra sidan tycker jag bara om naturell mjölk
Skulle aldrig våga köpa kylvaror av någon!Såg i morse en som försökte sälja 3 paket för 500 spänn. Han hävdade att det berodde på att den är slut överallt. Det fanns inte så mycket som en intressent i kommentarerna. Folk talade däremot att det fanns faktiskt fortfarande att få tag på och ingen lär köpa mjölk för ca 165kr när den kostar 18kr. Men jo då, han var övertygad om att han skulle kunna kränga paketen för det priset
Jag misstänker att det inte är helt lagligt heller att sälja livsmedel på en öppen plattform på det viset om man inte har tillstånd för det.Skulle aldrig våga köpa kylvaror av någon!
Jag vill se hur någon som kränger varor ur bakluckan på bilen från Maxis soliga parkering sköter egenkontrollen av att kylkedjan inte bryts.Jag misstänker att det inte är helt lagligt heller att sälja livsmedel på en öppen plattform på det viset om man inte har tillstånd för det.
Nä och definitivt inte till det prisetSkulle aldrig våga köpa kylvaror av någon!
Du, jag har lite glass här bak i bilen till ett bra pris. Kompispris.Jag vill se hur någon som kränger varor ur bakluckan på bilen från Maxis soliga parkering sköter egenkontrollen av att kylkedjan inte bryts.![]()
Ja, äntligen någon som kommer ihåg! Alltså det måste vara pga den som jag inte tycker att rosa mjölk verkar vara särskilt exotiskt alls. Vet precis hur det kommer att smaka.Jordgubbs-Oboy fanns ju förr. Minns exakt vad den smakadeEventuellt skulle jag idag tycka den smakade essens...
Vi brukade blanda vanligt saftkoncentrat i mjök när vi var ongar. Det gick jättebra!Jag saknar fortfarande Mixx2Milk lr vad den nu hette från Bob, saft tänkt att blanda i mjölk :P
Jennie Wallden blandade mjölk med Fun light jordgubb och sa att det smakade som det skulle. Och ja, det blev rosa mjölk.Vi brukade blanda vanligt saftkoncentrat i mjök när vi var ongar. Det gick jättebra!![]()
Har fortfarande inte hittat nån tetra. Så jag satsade på nya choco muffin cake istället. Var så därJennie Wallden blandade mjölk med Fun light jordgubb och sa att det smakade som det skulle. Och ja, det blev rosa mjölk.
Fun light skulle nog smaka lite märkligt kan jag tänka mig, men vanlig, sockrad saft gifte sig finfint med mjölkprodukter. Skar sig inte ens.Jennie Wallden blandade mjölk med Fun light jordgubb och sa att det smakade som det skulle. Och ja, det blev rosa mjölk.
Jennie Wallden blandade mjölk med Fun light jordgubb och sa att det smakade som det skulle. Och ja, det blev rosa mjölk.