Rosa mjölken

• Mat
  • Trådstartare Trådstartare Smoothi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 62
  • Visningar Visningar 2 903

Bukefalos 30 år!

Så det ska vara en mjölk med jordgubbssmak men som inte innehåller ens någon promille jordgubbe?
Jamen typ^^ lite därför jag föredrar naturella saker och smaksätta själv. Men kan vara kul å testa en gång, fortfarande bättre än tex lösgodis mtp barnen ☺️

Den ska tydligen har sålt slut innan man hunnit säga rosa. Vilken hajp alltså. Han inte få nån:down:. Mjölken är rosa med smak av jordgubbar och passar bra till smoothie :jawdrop:. Nån som hann köpa och smaka av den? Är den god?
Har jobbat med mjölkkor i 20+ år, skulle aldrig köpa rosa mjölk :yuck:;)
Å andra sidan tycker jag bara om naturell mjölk

Såg i morse en som försökte sälja 3 paket för 500 spänn. Han hävdade att det berodde på att den är slut överallt. Det fanns inte så mycket som en intressent i kommentarerna. Folk talade däremot att det fanns faktiskt fortfarande att få tag på och ingen lär köpa mjölk för ca 165kr när den kostar 18kr. Men jo då, han var övertygad om att han skulle kunna kränga paketen för det priset

Såg i morse en som försökte sälja 3 paket för 500 spänn. Han hävdade att det berodde på att den är slut överallt. Det fanns inte så mycket som en intressent i kommentarerna. Folk talade däremot att det fanns faktiskt fortfarande att få tag på och ingen lär köpa mjölk för ca 165kr när den kostar 18kr. Men jo då, han var övertygad om att han skulle kunna kränga paketen för det priset
Skulle aldrig våga köpa kylvaror av någon!

Jordgubbs-Oboy fanns ju förr. Minns exakt vad den smakade :d Eventuellt skulle jag idag tycka den smakade essens...
Ja, äntligen någon som kommer ihåg! Alltså det måste vara pga den som jag inte tycker att rosa mjölk verkar vara särskilt exotiskt alls. Vet precis hur det kommer att smaka.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka