Bukefalos 28 år!

Rumsväxter

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska inte köpa mer nu utan se hur det blir med dessa men sneglar ändå lite på zebrasköld (så cool växt!) och suktar lite efter Christia obcordata som jag inte ens visste fanns, vet inte om man kan få tag på den heller? Jag är kär iaf! :love:
65be016163a68359a8c44bbfe36dee48.jpg
Wow! Den var fin! Men ska ju inte heller ha mer... Fast... Hade tänkt sätta upp ett par hyllor i köket, som ju måste ha något på sig :idea: 😅
 
Nu köpte jag premium en månad, bara för att testa :D
Ska börja duscha växterna med, precis som appen vill. Har faktiskt aldrig gjort det på friska växter, bara när de fått ohyra.
Får väl se om det blir bättre på tillväxtfronten. Ska även möblera om lite bland dem beroende på ljuset. Någon står för ljust och har fått brännskador medan andra står för mörkt och tappar blad.
 
Jag har laddat ner appen Planta. Håller på att lägga in alla växter och göra planer för dem. Kul!
Får se om jag kommer sköta mig sen :D
Vilken app är det? Sökte på planta men det fanns inte någon app med bara det namnet. Men du kanske har en iPhone? Jag har en Android.
 
Vilken app är det? Sökte på planta men det fanns inte någon app med bara det namnet. Men du kanske har en iPhone? Jag har en Android.
Jag har också android. Konstigt, appen heter bara planta. Strömming är det som gör den

Edit: Keep your plants alive är taglinen
 
Men jag hittade Hedira plant care som verkar vara en okej app också, dock saknade den två av mina (tre) krukväxter. Tog en ungefär liknande växt till den ena. Den andra är en hibiskus så jag funderar på om appen har någon krukväxt med liknande krav, hmm.
 
Jag fick också upp den här på FB och blev störtförtjust! Undrar vad den kostar om man får tag på den. 😅
Förstår inte varför den verkar stört omöjlig att få tag i!? Jätteskumt.. Den enda sidan jag hittar som säljer sådana frön är från Singapore och där kostar de 13 euro men har ingen aning alls om sidan är seriös eller inte. :crazy:

Edit: Fanns för 200 kr på ebay också!
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 331
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 365
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 955
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 390
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp