Bukefalos 28 år!

Rundsytt Gold medal Alecto, byta Nackdelen?

firren

Trådstartare
Har ett nytt rundsytt Gold Medal Alecto träns hemma från Hööks men gillar inte delen som sitter i nacken.
Har ni några tips vad man kan göra? Ni som har detta träns, har ni bytt det?
 
Jag har ett Alecto och nackskyddet är ju skitdåligt! Kan tipsa om att Mountain Horse har ett brett anatomiskt i läder ganska billigt. Otto Schumacher har också ett anatomiskt, men betydligt billigare.
Duger det med ett vanligt "rakt" har bland annat Passier, OS och Stübben modeller i läder.
 
Har ett med och det hänger bara i skåpet för stör mig på nackstycket. Så tackar för tipsen med :)

Nån här som bytt pannbandet? Hur lyckas man :p verkar lite klurigt.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
873
Senast: Linda_A
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 642
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
790
Senast: Nova123
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
720
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp