Så..... Elit-loppet då...?

Sv: Så..... Elit-loppet då...?

Han är ju bara för go, tala om att älska sin publik!

ScarletKnighttackar_30621.jpg

_carmenzita_ skrev:
Vad tyckte ni? trodde ni på Steinlager eller på Gidde? Jag trodde nog på Steinlager men hoppades allt vad jag kunde på Gidde...

lite snöpligt med omstart :smirk:

Jag är ju tvärtemot och höll på Love you.. Synd att det blev så tokigt. HAn försvann ju i försöket..
Så på tur där fick man vara lite patriot och hålla på Civil Action..lika illa där... :cry:

Häftigast var Faxen..shit vad läcker han är!! :love:

Största skandalen var att den italienska flaggan fick ligga på backen i säkert en halvtimme..
Det så ganska illa ut.. :mad:

AM ( som var på sitt första elitlopp)

Senast ändrad:

Lines skrev:
Vad jag hört så hade de inte nån Argentisk flagga heller?
Fast hästen var väl bara uppfödd i Argentina, den har väl nu för tiden amerikanska ägare o tränare?

knapplån

Tyckte det var ett ganska trist elitloppsfält i år. Men jag var ju inte där... :(
Synd att inte Scarlet Knight fick vinna, han har kämpat på bra. Å så höll jag en tumme på Digger Crown. ;) Kul däremot att Giant Superman kom tvåa!! Den hästen gillar jag verkligen!

Liknande trådar

Hästmänniskan Min dotter har en foderhäst. En varmblodstravare,7 årigt sto. Hon har inte haft föl,är inte inkörd. Hon kan alla gångarter men inget... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 948
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: Pegasus63
·
Hästmänniskan Jag har börjat drömma om att köpa ny häst efter att jag miste min underbara d-ponny för ett par år sen. Vad jag skulle önska: -lugn och... 2
Svar
29
· Visningar
3 271
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 938
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka