Så här "fin" sommarbur har våra kaniner

cewe

Trådstartare
eller som man säger "man tager vad man haver"

28871181.jpg


I det här fallet lastgallret till släpvagnen, några reglar, en gammal byggplyfa-skiva och ett kompostgaller.

Tror ni den är tillräckligt stor för två små kaniner? :angel:

En bild på bröderna bus också

28871178.jpg
 
Sv: Så här "fin" sommarbur har våra kaniner

Är hopplös på att komma ihåg hur jag ska länka från pixbox, blir alltid fel

28871181.jpg


tar en ny bild på busbröderna också
28871178.jpg
 
Sv: Så här "fin" sommarbur har våra kaniner

Ser sött ut, men lite plock plock från trädgården kanske! :angel:

Haha nej men det var ju fint! :D
Tänk bara på att ha nät i botten! :)
 
Sv: Så här "fin" sommarbur har våra kaniner

Nope, ingen nätbotten är intstallerad :angel: det var aldrig meningen den skulle bli permanent. Peppar,peppar så har dom inte börjat gräva......än.
Men den andra sommarburen (som har botten) står kvar hos semester-vakten och det har varit alldeles för varmt ha dom inne i lekstugan.

Den grå är en personlighet för sig, första dagen ringde dotterns kompis (som vaktade dom) och sa att han hade attackerat och morrat åt henne när hon skulle ta ut den vita ur buren :rofl:. Rör inte min brorsa!!!
Men mot slutet hade det gått bättre.
Min mamma stampade han åt i början när hon passade dom i vintras, men sen lärde han sig att hon kom mat och då nöjde han sig med att sätta sig i ett hörn och blänga lite.
Han kan hoppa och gör det bra, bara inte när matte sätter upp såna där dumma pinnar i vägen.
Jag hävdar att han är det smartare av de två, hans bror är lite mer hoppeliskutt vad kul det kommer nån, åååh en stor kanin (hund) den hoppar vi fram till och hälsar på
 

Liknande trådar

Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 557
Senast: KesoNeso
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
328
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 850
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 212
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp