JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Moderator
Spelet om väljarna (ulvlek)
Tjatter Det är valår.
Luften är tjock av löften, kampanjer och politiska utspel. Väljare ska övertygas, röster ska vinnas och budskap ska...
Startad av Mirtai
8 Jun 2026
Svar: 363
Visningar: 4 478
Allmänt
Problematisk Chef
Skola & Jobb Vi fick på min arbetsplats en ny interim chef efter sommaren. Väldigt lång historia, men det första chefen gör innan vi ens har haft...
Startad av QueenLilith
29 Jan 2026
Svar: 16
Visningar: 2 406
Allmänt
Hur ska man hitta en bra medryttare?
Hästmänniskan Ursäkta långt inlägg men alltså detta med medryttare…. Hur hittar man vettiga personer? Är det någon som har något tips/knep? Känns som...
Startad av Emmi
1 Feb 2026
Svar: 31
Visningar: 2 981
Hästmänniska
Värdet av en mobiltelefon?
Dagbok För ett litet tag sen så dog min mobiltelefon helt plötsligt. Jag fick problem med att svara på samtal så jag tänkte att jag skulle...
Startad av cassiopeja
17 Dec 2025
Svar: 5
Visningar: 706
Dagbok
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
Idag kl 11:07
Årets bantningstråd
Svar: 51
Visningar: 1 851
Vård
Bildtråd
Gnägg Ponny efter utredningsspray och intensivt borstande. Behövde använda ett skohorn för att hon skulle få fram öronen 😆, hon hade ledsnat...
cili
Idag kl 08:44