Så jävla orolig..

Jag har haft cystor som brustit ett par gånger med fri vätska i buken som resultat, det är allt annat än bekvämt och mina har brustit i samband med ägglossning och sedan klingar smärtan av på ett par veckor.

Har inte PCO(s) men har haft lite struligt med hormonerna ffa sista halvåret pga upprepade misslyckade graviditeter.
 
En bekant började läka vätska ur brösten och visade sig ha en (godartad och ofarlig) hjärntumör. Hon hade dock ingen molvärk så jag tror inte alls du behöver vara orolig för detta.

Nu vet inte jag hur gammal du är men jag (som fyllt 40) tycker att jag har upplevt vissa förändringar i hur kroppen reagerar vid mens och ägglossning under de sista 10 åren. Just nu är det bra men för något år sedan blev jag plötsligt väldigt besvärad efter att tidigare ha varit i princip "symptomfri".
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Sökte läkare pga tarmproblem, bla periodvisa diarrer, var inte direkt orolig för något allvarligt, haft diverse magproblem sen...
Svar
7
· Visningar
1 714
Senast: Gosa
·
Kropp & Själ Jag har haft smärtproblematik senaste månaderna, som ökar i mängd. Eftersom det dröjer 1,5 månad innan min tid till vårdcentralen ser...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 290
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Den korta versionen: Jag har inte tagit gynekologiskt cellprov på 8 år och har nu drabbats av dödsångest. Den längre versionen: Jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 304
Senast: Voeux
·
Gravid - 1år Snokat runt här i flera år utan att ha haft en användare innan men kände det var dags nu. Hur pass skengravid kan man bli egentligen...
Svar
8
· Visningar
1 277
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp