Bukefalos 28 år!

Så kom då den där dagen....

Sv: Så kom då den där dagen....

Helt rätt val! Det värsta är om man fortsätter med något som man inte riktigt vill, finns inga vinnare på det - bara förlorare.

Om du (ni?) saknar det dagliga hästlivet så kan ni ju hyra ut stallplatser och erbjuda olika tjänser - då kanske dottern får chansen att hålla på med hästar på en lägre icke bunden nivå och även du, om ni vill alltså.
 
Sv: Så kom då den där dagen....

TJI fick jag.....trodde vi redan var överens, fd säljaren och jag angående återköp av vår storhäst:crazy: men så är det väl alltid, helt plötsligt så missbjuds det rejält för att hon antagligen fick för sig att vi hade panik. Men jag stod på mig och tog inte budet.Nu har jag skickat storhästen till en vännina som ska ha henne på foder för ev. senare köp, vänninan är jätteduktig på flera områden, om nån ska ta storhästen upp i klasserna så är det nog hon så det känns bra. Men man ska aldrig ropa hej....

jumanji
 
Sv: Så kom då den där dagen....

Gillar din inställning! Och din dotters med, jag hade aldrig vågat om jag hade velat det :D

Ta det lugnt, fundera lite, pyssla på så länge du kan och låt det sjunka in. Kanske någon av hästarna kan stanna? För din skull tänkte jag?
Tänk alla sköna sovmornar och hur lätt det blev att planera semestern ;) Det finns alltid något gott som kommer ur något ont. Det kommer säkert att gå bra även om det känns tungt och konstigt nu.
 

Liknande trådar

Gnägg Jag har alltid varit en hästgalning. Men det senaste året har det bara gått utför. Jag går just nu på gymnasiet och mycket tid går till...
Svar
13
· Visningar
2 146
Senast: Nielaa
·
Hästmänniskan Vet inte var jag ska börja, tycker allt börjar gå mig över huvudet just nu.... Ska ta saken i så korta drag som möjligt bara så ni...
Svar
13
· Visningar
1 872
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Hej hörni! Jag har ett problem jag skulle vilja ha hjälp med och jag hoppas jag "gör rätt" här nu på hemsidan då det är första gången...
Svar
14
· Visningar
3 184
Senast: AmandaJ
·
Gnägg Idag fyller han 22 år, världens bästa Johan! 1991.05.31 - föddes i Karlskoga, blev på en gång en stor favorit hos uppfödarens dotter...
2
Svar
37
· Visningar
4 999
Senast: QRST
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp