*så ledsen*

Vad bra att du får ta hem henne! Det är klart att hon inte vill äta eller stödja på benet när det är en massa läskiga, obekanta människor (som luktar konstigt också! :crazy:) runt omkring henne. :(
Tror ätandet och stödjandet kommer lösa sig bara hon får komma hem till sin matte och vara i sitt lugna, ofarliga hem. :)
Händelsen i sig kan ju upplevas traumatisk för lilla katten, så det kan nog ta ett par dagar innan hon hämtat sig tillräckligt.
 
Hoppas, hoppas, HOPPAS att det går bra *håller alla tummar jag har* men jag tror också att det kommer bli bättre när hon kommer hem till tryggheten.

M.
 
Ja, jag är så glad :bump: Vi ska strax åka och hämta henne.
Tack för att ni är så snälla och lyssnar och skriver bra saker som tröstar en, tack så jättemycket :bow: :love:
 
Ja, hon behöver sin trygghet och sina filtar :)
Tack så mycket för din omtanke :love:
 
Jo, tack :) det går bättre och bättre *glad*
hon äter ordentligt, går på lådan som vanligt. Tassen stödjer hon lite grann. Alice mår bra, hon vill bara gosa hela tiden när hon inte sover. Jag tror hon kommer bli helt återställd *puh* :)
 
Ja, vad bra!! :bump:
Du får ge henne en krya-på-dig-kram från mig och mina katter! :)
 
Vad skönt att kissen blir bättre!
Är det inte fantastiskt vad katter kan klara?! Min katt har klarat en riktigt ruskig :crazy: livmodersinflammation (livmodern var mer än dubbelt så stor som normalt, en hund hade aldrig klarat en så svår inflammation) och en annan katt var borta i ett halvår innan hon plötsligt kom tillbaka. :)
Men trots deras otroliga förmåga att tillfriskna blir man ju orolig så man tror man ska gå sönder när nåt händer :cry: Vi dyrkar ju våra små älsklingar! :bow:
 
Men trots deras otroliga förmåga att tillfriskna blir man ju orolig så man tror man ska gå sönder när nåt händer Vi dyrkar ju våra små älsklingar
Visst är det så, så sant så :bow:
Min katt har klarat en riktigt ruskig livmodersinflammation
Oj då, skönt att det gick bra :)
 
Jaha, igår var det dags för återbesök nr 2. Hon fick lugnande innan hon skulle röntgas. Det såg inte bra ut :( det har görjar läka som det ska men ena stiftet,( hon har 2) har böjt sig. Kanske måste operationen göras om, på fredag vet jag säkert :( :cry:
 
Ja hoppas att det inte behövs en operation till :( Våran vet. ska prata med en annan vet. Kanske behövs det inte men då kan hon bli lite halt. Hellre lite halt än att usätta henne för allting på nytt igen. Men det är klart finns det inget annat alternativ så får det bli operation igen :( :(
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 084
Senast: Skjøldur
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 144
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
778
Senast: Habina
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 325

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp