*så ledsen*

Stackars liten :cry: :cry:
visst är det jobbigt när ett djur dör, känns lite som man själv dör litegrann . Min din katt har det säkert bra nu i en plats där alla katter samlas! '
*kram på dig*
 
Jo, det går framåt men hon får fortfarande inte komma hem :mad: *suck* fast det är egentligen bättre att hon stannar på sjukan så att det inte böjer sig igen, hon älskar att hoppa och leka ock skutta, ja du vet hur katter är :love: :)
 
Vad bra!
Hon blir säkert jätteglad av att få vara hemma igen :rofl:
Jag läste hela den här tråden idag och jag har jättestora sympatier med alla överkörda katter och kattägarna!
Det är så hemskt när man förlorar ett djur bara av sjukdom men det blir ännu mer traumatiskt när djuret råkar ut för en våldsam olycka :cry:
 
Tack så mycket!! Hon har blivit opererad 2 gånger, det räcker. Vill inte plåga min stackars tjej mer så jag hoppas att allt blir bra med henne.
Det är så hemskt när man förlorar ett djur bara av sjukdom men det blir ännu mer traumatiskt när djuret råkar ut för en våldsam olycka
visst är det så :(
jag har jättestora sympatier med alla överkörda katter och kattägarna!
:love: :bow:
 
Vad mysigt! :love:
Hon förstår alldeles säkert att matte har hjälpt till att rädda hennes liv.. :) :bow:
 
Hoppas det ;) Nu är det bara återbesöken kvar :crazy: men det ser bra ut, hon stödjer inte tassen än men det kommer hon att göra...hoppas jag :)
 
Ja, morgon kl 14.00 är det dags för det första återbesöket-igen *hoppas att det ska gå bra* :crazy:
 
Jo, hon är pigg men envisas med att inte gå på tassen fast hon egentligen kan. Vet. sa att allting är bra annars :)
 
Ja, jag är så lättad och så glad. Det känns som mardrömmen äntligen är över :)
 
Jag förstår det! Det är hemskt när ens djur gör illa sig allvarligt!! :(
Men underbart när det slutar väl! :)
 
Jag som trodde att mardrömmen hade slutat :( :cry:
Älskade katten är på lasarettet igen, vet inte när hon får komma hem! Hon började skrika imorse, hon hade så ont stackarn :cry: det var så hemskt att se henne. Ringde till vet. och fick komma direkt. Det ena stiftet har böjt sig litegrann, inte farligt men hon har hemskt ont. Så nu får hon stanna kvar några dagar (igen) för att hon ska få smärtstillande sprutor som vi inte får ge henne :(. Jag är helt förkrossad igen :cry: :cry: :cry:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 070
Senast: Skjøldur
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 063
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
765
Senast: Habina
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 304

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp