*så ledsen*

Nästa år, tidigast i januari, ska stiften plockas ut.
Hoppas att det blir bra efter det, jag vill inte plåga min älskade katt mer :( :cry:
 
Det läker som det ska och ser fint ut ,det är bara det att hon har så ont nu :( :cry: :cry: Det kommer att ordna sig säger vet. men man vet aldrig *suck*
 
Stackars misse, men jag tror det kommer gå bra för henne.
Även om hon mår förskräckligt just nu, så om 2 månader kommer hon nog ha glömt bort alltihop.
Lycka till!
 
Stackars misse, men jag tror det kommer gå bra för henne.
Även om hon mår förskräckligt just nu, så om 2 månader kommer hon nog ha glömt bort alltihop.
Lycka till!
Hoppas det och tack så mycket för din omtanke!!!
 
Ja, hon verkligen hatar lasarettet :( men det är klart, alla djur gör nog det. Jag är så glad, snart,snart är hon hemma igen :love:
 
Tack, det ska jag göra :) men då får du hälsa tillbaka till dina missar från oss ;).
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 084
Senast: Skjøldur
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 133
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
778
Senast: Habina
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 325

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp