*så ledsen*

Håller tummarna för lilla kissen. Hoppas hon slipper en operation till.
 
Tyvärr så måste hon genomgå en operation till, båda veterinärerna tyckte att det var bäst så :( så på onsdag så blir det en andra operation, lite annorlunda denna gång.
Det känns så himla svårt och jobbigt att hon måste genomgå allt igen :cry: Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra denna gång, vill inte att hon ska lida mer, vill inte att hon ska plågas mer :cry: :(
 
Stackars lilla kisse, men det går nog bra ska du se.
Du får väl bunkra upp med något riktigt gott att bjuda på när hon kommer hem igen.

Själv hade jag en katt som gick genom en stor operation förra hösten och för att få i henne någon mat över huvudtaget första två veckorna skalade jag räkor till henne varje dag och fick "tvångsmata" henne med gräddblandad majsvälling via en spruta. Men hon repade sig fint och är hur glad och pigg som helst.
 
:( mmm, ska fråga vet. om inte jag kan få ta hem henne tidigare. Förra gången fick hon vara kvar en hel vecka, då matvägrade hon, men så fort hon fick komma hem åt och drack hon. Det som känns jobbigt är att hon kommer att ha ont igen :( :cry: Usch, min stackars lilla katt :cry: :cry: Och frågan är om jag har tagit rätt beslut...
 
det tror ja du har. varför fick hon vara kvar en vecka? som alla vet nu här har min kisse amputerats. han fick komma hem samma dag. han äter medicin o smärtstillande.

det e väl så att när de e rädda så äter de inte.min kisse har ändrat sig liet på det. innan åt han aldrig kattgodis som finns hos veterinären, han skakade av skräck. han hatar det fortfarande men idag åt han lite godis. det kom som en chock :)
 
Tack, vet faktist inte, jag ringde varje dag men jag fick inget riktigt svar :(
det e väl så att när de e rädda så äter de inte
det är sant.Hon var verkligen livrädd, låg under en filt hela tiden och bara skakade :( Hoppas verkligen att jag har tagit rätt beslut :crazy:
har min kisse amputerats
Stackarn, hoppas att det blir bra med honom.
 
Men om de bara ska rätta till ett stift borde de inte ha kvar henne en hel vecka! Fråga om du får ta hem henne tidigare eftersom hon repar sig bättre hemma.
Hon verkar vara stark, din lilla misse, så det här kommer hon fixa galant! :)
 
Tack, ni är så snälla allihopa *blir helt tårögd* Hon ska genomgå en annan operation, stiften ska de ta bort helt och istället sätta en slags skena. Usch, det lät så komplicerat i mina öron sist jag var där :( Ja, jag hoppas hon är stark denna gången också.
 
Jo, :(det blev det i ondsdags. Hon får komma hem på måndag, det verkar ha gått bättre denna gång för hon har redan börjat äta litegrann på kliniken och benet ser bättre ut redan enl. vet. Så jag hoppas att allt kommer att bli bra igen.
 
Skönt att det lät positivt. Så jag antar att du har henne hemma nu och kan pyssla om henne.
 
Mitt katt ble påkjört idag. Han ble truffet i hodet og måtte avlives umiddelbart pga blødninger fra øyne, ører og nese. Jeg fikk han hjem 3 timer etter han døde, vi måtte finne han som kjörde på han først.
I morgen skla vi til vetrinæren og levere han til kremering
 
Nähe, nu får jag inte hämta henne idag :( imorgon har dom lovat :(
 
Jag vet hur du känner dig. Min kisse hamnade en vecka på djursjukhuset efter att ha fastnat på ett taggtrådstängsel :(. Hon had eskinnflått sig själv på magen :cry:. Till råga på allt så hände det två kvällar innan jag skulle upp till min syster och hälsa på i en vecka. Jag åkte ändå (vilje ju upp och hälsa på) men jag ringde mamma flera gånger den veckan och frågade hur det var med kissen, om hon kommit hem, hur operationen gick osv.
 
usch ja...

min katt fick avlivas i helgen.... :cry:

jag är så himla ledsen...det är alltid så hemskt när ett djur dör
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 018
Senast: Skjøldur
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 637
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
713
Senast: Habina
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 189

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp