Så mycket bättre

Lilla

Trådstartare
Nu börjar äntligen årets Så mycket bättre!

Här kan vi diskutera avsnitten!
Själv tjuvkikar jag på kvällens avsnitt nu men vi kan väl låta varje program sändas på tv innan vi börjar skriva.

Som vanligt är jag förväntansfull och glad över att man får en blandning av artister man känner till och artister man vet mindre om.

Vad ser ni mest fram emot?
 
Nu börjar äntligen årets Så mycket bättre!

Här kan vi diskutera avsnitten!
Själv tjuvkikar jag på kvällens avsnitt nu men vi kan väl låta varje program sändas på tv innan vi börjar skriva.

Som vanligt är jag förväntansfull och glad över att man får en blandning av artister man känner till och artister man vet mindre om.

Vad ser ni mest fram emot?
Ja äntligen!
Ett varmt och vänligt program utan utslagningstävlingar.:)

Det är alltid nån artist man lär sig mer om och uppskattar.
Är rätt öppen inför i år. Ingen speciell.
 
Men jag glömde ju Pär Wiksten, så nyfiken på vad han ska göra, Wannadies är ett väldigt väl-lyssnat band hos mig😊
 
Ja äntligen!
Ett varmt och vänligt program utan utslagningstävlingar.:)

Det är alltid nån artist man lär sig mer om och uppskattar.
Är rätt öppen inför i år. Ingen speciell.
Jag håller med; ett av de få program jag följer.
Har dålig koll på flera av årets deltagare, så det ska bli kul att lära känna dem lite.

Melissa Horns tolkning av Parklands golvade.mig fullkomligt! 🥰
 
Tror inte att jag ska titta i år. Det är alldeles för många som jag inte känner till alls, och för de andra har jag väldigt dålig koll på deras låtar. Då blir det inte alls lika kul med tolkningarna...
 
Jag förstår faktiskt inte det där med att folk inte vill titta för att de inte känner till en del artister! Det är ju fantastiskt att upptäcka nu musikaliska genier. Och deras låtar kan man ju höra en snutt av före.(Även lyssna på själv)
Jag är så glad att jag har fått ”lära känna” Ellen tex!
Tycker att det är en jättebra säsong!
 
Jag förstår faktiskt inte det där med att folk inte vill titta för att de inte känner till en del artister! Det är ju fantastiskt att upptäcka nu musikaliska genier. Och deras låtar kan man ju höra en snutt av före.(Även lyssna på själv)
Jag är så glad att jag har fått ”lära känna” Ellen tex!
Tycker att det är en jättebra säsong!
För mig ger det inte alls samma att titta på en grupp okända människor som jag inte alls har någon slags "relation" till. Men där är vi ju förstås alla olika. Det roliga för mig med programidén har varit att få höra låtar jag tycker om från förut tolkas på ett intressant sätt av någon annan. Känner jag vare sig till människor eller låtar så blir det ju inte samma sak!
 
För mig ger det inte alls samma att titta på en grupp okända människor som jag inte alls har någon slags "relation" till. Men där är vi ju förstås alla olika. Det roliga för mig med programidén har varit att få höra låtar jag tycker om från förut tolkas på ett intressant sätt av någon annan. Känner jag vare sig till människor eller låtar så blir det ju inte samma sak!
Vet att folk tycker så. Men om man ska välja kända. Vem är känd i så fall? Jag är rätt säker på att många ungdomar inte har en aning om vem Lasse Holm är trots att han räknas som väldigt känd.
Precis som jag vet flera ngt äldre som inte har en aning om vem Eagle E eller Dogge är.
 
Vet att folk tycker så. Men om man ska välja kända. Vem är känd i så fall? Jag är rätt säker på att många ungdomar inte har en aning om vem Lasse Holm är trots att han räknas som väldigt känd.
Precis som jag vet flera ngt äldre som inte har en aning om vem Eagle E eller Dogge är.
En bra mix av mer etablerade kändisar (för oss lite äldre ;) ) och nya förmågor? Men jag misstänker att de etablerade är för dyra.
 
Tjuvstartade på play. Älskar årets säsong! Så musikaliska människor! Och verkar bekväma runt bordet.
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
772
Senast: Rosett
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 279
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 167
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp