Såå nervös för imorgon

Det kommer säkert vara några som tycker att jag skriver nåt dumt nu eller att jag är taskig eller att jag har fel och sånt som det alltid är. Men om ni tänker klaga så tycker iallafall jag att ni kan tänka först om ni kommer må bättre av att skriva massa klag till en 16 åring som ni inte ens känner. Och om ni tror att ni kommer må bättre av det så kanske ni skulle be höva tänka genom era val lite.
Och jag försöker iallafall att inte skriva massa triggande saker med massa detaljer och sånt så tycker faktist inte att det är nåt att klaga på att jag skriver i dagboks trådar om hur jag känner och tänker.
Men iallafall så det jag ville skriva om idag är att jag är så JÄVLA nervös för imorgon för då ska jag ha mitt första hem besök på typ ett och ett halvt år nästan. Så det är JÄTTE länge sen jag var hemma!
Domandra har åkt iväg nyss för vi skulle ha shopping idag men jag orkade inte följa med så jag är kvar här med en personal. Och det låter kanske jätte konstigt men jag bara kände att jag måste spara mitt batteri tills imorgon för jag vill verkligen klara att ha hem besök utan att det blir världens kaos. Och jag har haft psykologen idag som var jätte jobbigt så jag be höver att vara ta det lugnt nu känns det som.
Men ja iallafall så om imorgon så jag är jätte jätte o rolig för att vara hemma. För förut innan jag flyttade till det första hvb hemmet så var det jätte mycket kaos när jag var hemma och jag gjorde dåliga saker och det blev massa bråk med mamma och alltmöjligt. Och att när jag var hemma förra gången så levde min hund B så dethär kommer bli första gången som jag är hemma och hon inte finns 💔 Så jag är jätte o rolig för att det kommer bli skit jobbigt. Och jag vet att mamma och pappa har plockat undan så tillexempel vassa knivar och sånt inte är framme för det inte ska bli triggande. Och en tavla som är i hallen med mig och båda mina ponnysar C som är död och O den tavlan är jag för beredd på att det kanske är jobbigt att se men jag vill ändå det.
Men endel saker tillexempel bad rummet tror jag att det kanske är jätte triggande och det går ju inte att ta bort. Och jag ska äta hemma och dom har säkert tänkt ut nån bra mat som är enkel för mig att äta men jag är ändå skit nervös för det också.
Och mest så är jag bara såå jävla nervös för ifall det blir jobbigt om det blir bråk eller att jag gör mamma eller pappa ledsna eller be svikna eller nåt. Och fattar om endel kanske tänker att det bara är att låta bli det men det är inte så enkelt för mig.
Och jag fattar att det kanske låter knäppt att vara jätte o rolig för att vara hemma med sina föräldrar i några timmar och att domflesta i min ålder brukar längta tills att flytta hemifrån och jag längtar tills att jag kan flytta hem. Om jag kommer kunna det nånsin.
Men jag fattar att det kanske låter konstigt om man inte har varit i nån sån sitation själv. Men jag vill verkligen bara klara att ha hem besök och vara hemma i några timmar utan kaos utan bråk utan att göra som ledsna eller be svikna eller o roliga.
 

Tänker på dig och hoppas att allt går bra! 💞
Jag tror inte heller att dina föräldrar blir besvikna på dig om du inte orkar stanna så länge som det är planerat.
 
Tack ❤️ Jag ska åka om ungefär en kvart så jag är jätte jätte nervös nu. Och det känns som o verkligt att jag kommer vara hemma snart även fast det bara blir ett litet tag. Men ändå för det var såå himla länge sen så jag vet inte hur det kommer kännas alls. Och det är som att jag är en HELT annan person nu motför när jag var hemma.


Önskar dig en fin dag idag ❤️
 
Önskar att du får en så bra dag som möjligt :heart
Jag tycker det är starkt att veta att man måste vila och våga säga det! Särskilt när man måste avstå saker.
 
Jag är jätte trött så orkar inte skriva såmycket nu men jag kanske kan skriva senare om ni vill veta. Men har iallafall varit hemma nu och det gick väl okej fast det var jobbigt också. Och nu är jag på hvb igen så ska vila med M nu ❤️
 
Det gick både okej och var jobbigt idag. Men det var att endel saker var jobbigt bara och som triggade saker och fick en panik attack som blev jätte jobbigt. Men med lunchen så gick det bra iallafall och vi spelade spel som också gick ganska så bra iallafall. Så det var som både bra och jobbigt.
Men två saker som var jobbiga också var att det kändes så himla tydligt att det inte är somvanligt och att hvb känns som mera hemma motför HEMMA. Och så blev det endel jobbiga hund tankar och känslor liksom.
Men ja det gick väl ändå god känt liksom och målet var att jag skulle testa och se hur det kändes. Och jag var hemma i ungefär lite mera än två timmar så det gick ju bra då.
Men sen har jag varit jätte trött hela eftermiddagen så har nästan bara vilat. Och imorgon så ska vi åka och bada och sen kanske jag ska följa med M till vetrinären på års kontroll så jag hoppas att jag orkar det imorgon.
 
Det gick både okej och var jobbigt idag. Men det var att endel saker var jobbigt bara och som triggade saker och fick en panik attack som blev jätte jobbigt. Men med lunchen så gick det bra iallafall och vi spelade spel som också gick ganska så bra iallafall. Så det var som både bra och jobbigt.
Men två saker som var jobbiga också var att det kändes så himla tydligt att det inte är somvanligt och att hvb känns som mera hemma motför HEMMA. Och så blev det endel jobbiga hund tankar och känslor liksom.
Men ja det gick väl ändå god känt liksom och målet var att jag skulle testa och se hur det kändes. Och jag var hemma i ungefär lite mera än två timmar så det gick ju bra då.
Men sen har jag varit jätte trött hela eftermiddagen så har nästan bara vilat. Och imorgon så ska vi åka och bada och sen kanske jag ska följa med M till vetrinären på års kontroll så jag hoppas att jag orkar det imorgon.


Inte konstigt att du är trött, du var ju rätt nervös igår. När jag är jättenervös för något i förväg så brukar jag vara rejält trött efter att det jag varit nervös för är genomfört. Låter som en helt ok dag du har haft även om det har varit jobbiga och triggande saker med. Det kanske inte är så konstigt att du inte har riktigt känslan av hemma när du är hemma just nu för du inte har bott där på länge. Kanske kan det ändras om du orkar åka dit lite regelbundet framöver på korta besök. Två timmar låter helt strålande. Ta hand om dig och vila nu hoppas du orkar åka med M imorgon på årskontroll och att du får ett bra badbesök om du orkar det också. :heart
 
Inte konstigt att du är trött, du var ju rätt nervös igår. När jag är jättenervös för något i förväg så brukar jag vara rejält trött efter att det jag varit nervös för är genomfört. Låter som en helt ok dag du har haft även om det har varit jobbiga och triggande saker med. Det kanske inte är så konstigt att du inte har riktigt känslan av hemma när du är hemma just nu för du inte har bott där på länge. Kanske kan det ändras om du orkar åka dit lite regelbundet framöver på korta besök. Två timmar låter helt strålande. Ta hand om dig och vila nu hoppas du orkar åka med M imorgon på årskontroll och att du får ett bra badbesök om du orkar det också. :heart
Ja kanske. Jag får väl se hur det känns med allt och hur det går och så.
Men justnu så är det skit mycket ensam känslor och sånt jobbigt bara som jag borde fatta att det skulle bli efter jag var hemma. För det blir så jävla tydligt varför jag bor här och att nästan domenda som jag kan prata med är personalen som måste för att det är deras jobb. Så även fast dom såklart är jätte snälla och sånt så blir det nästan bara jobbigare för dom typ får betalt för att bry sig eller hur jag ska förklara.
Men ja tack iallafall och jag hoppas också att jag kan det imorgon ❤️
 
Det gick både okej och var jobbigt idag. Men det var att endel saker var jobbigt bara och som triggade saker och fick en panik attack som blev jätte jobbigt. Men med lunchen så gick det bra iallafall och vi spelade spel som också gick ganska så bra iallafall. Så det var som både bra och jobbigt.
Men två saker som var jobbiga också var att det kändes så himla tydligt att det inte är somvanligt och att hvb känns som mera hemma motför HEMMA. Och så blev det endel jobbiga hund tankar och känslor liksom.
Men ja det gick väl ändå god känt liksom och målet var att jag skulle testa och se hur det kändes. Och jag var hemma i ungefär lite mera än två timmar så det gick ju bra då.
Men sen har jag varit jätte trött hela eftermiddagen så har nästan bara vilat. Och imorgon så ska vi åka och bada och sen kanske jag ska följa med M till vetrinären på års kontroll så jag hoppas att jag orkar det imorgon.
Jättebra hanterat, krama om dig själv. Det är inte alls konstigt, att de jobbiga känslorna kom fram då det är minnen så hårt rotade med "hemmahemma" o inte "hvbhemma".

Hoppas du får sova gott i natt. :heart
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Dethär blir bara kort för min pojkvän komme snart. Men jag vill bara berätta en sak och dela med mig till ni här som kanske tycker att...
2
Svar
27
· Visningar
2 277
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 966
Senast: Nox
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 559
Senast: Flixon
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 571

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Burkfisk
  • Svensk politik nr 3
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp