Hoppryttare
Trådstartare
Hej alla glada har en 4 årig valack f. 08 (e. Akribori ue. Damiro) som jag behöver hitta en ny sadel åt. I dagsläget har jag en begagnad Santa Cruz sadel i allround modell som jag fick med när jag köpte honom. Men den trycker emot hans bogblad ganska mycket så nu undrar jag vad ni kan ge för tips på sadlar? Får inte kosta över 30.000 kronor och ska helst vara i mörkbrunt skinn i äkta kalvskinn. Helst en allroundmodell litet emot hopp.
Han har väldigt rak rygg och är ganska kort i ryggen och ser normal ut för att vara en 4 åring bara det att han inte är riden lika krävande då han är väldigt speciell. Ska vara en sadel som ska ligga still och de flesta schabrak ska fungera under. (Gärna om ni har några som ni själva använt/använder)

Han har väldigt rak rygg och är ganska kort i ryggen och ser normal ut för att vara en 4 åring bara det att han inte är riden lika krävande då han är väldigt speciell. Ska vara en sadel som ska ligga still och de flesta schabrak ska fungera under. (Gärna om ni har några som ni själva använt/använder)