Sv: Sadel tråd igen!
NU fick jag bilderna... Det står att de är skickade igår men jag fick dom inte förrän nu... Skumt..
NU fick jag bilderna... Det står att de är skickade igår men jag fick dom inte förrän nu... Skumt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Diabolical_Kitten skrev:Globus kan jag tänka mig ligger bra på honom...
Annars kan du prova:
Frank Baines
Clincher
Passier
Albion k2 hopp
Cliff Barnsby
Crown/Ideal
Pessoa
Lemetex (de med kilbossor, inte de permanentstoppade bossor)
M&n
Kentaur
NÅGON av de märkena bör faktiskt passa, och förmodligen så passar en hel del av dom...
Diabolical_Kitten skrev:Okej...
När jag har varit på utprovning har dom sagt att jag betalar inte (450) om de inte hittar en sadel till mig. Det tycker jag är en bra policy, men problemet ör ju att jag ahr varit med om att har godkänt sadlar som ligger sådär bara för att få sina pengar...
Jo, jag känner till deras hemsida, men jag hittar ingenstans där det står att det inte är något öppet köp?
Men ta kort med mobilen då och lägg in, ta i bra ljus då annars blir bilderna så suddiga och mörka.
Men akta dig för nytt folk. Om det är en person som nyss har blivit godkänd har de nog inte mycket erfarenhet. Men om det är en person som har provat ut sadlar länge men som bara har gått två dagarskursen (för att bli godkänd) så kan det ju vara värt att prova.
Men för att slippa göra om allt igen hade jag pratat noga med personen och frågat vad de kan...