Sadelgjord med hopplatta...

Jezzie

Trådstartare
Jag har letat hur länge som helst efter en svart magplattegjord med grön/gul resår i bra kvalité, någon som har några tips vart jag kan hitta en sån??
 
Sv: Sadelgjord med hopplatta...

Börjes har en sådan för 498:- Hur kvaliteten är vet jag inte, men dom lädergjordar jag har därifrån har alltid varit jättebra! :)
 
Sv: Sadelgjord med hopplatta...

Tror bestämt att jag har en sådan hemma, vilken storlek är du ute efter, min passar inte min nya häst. Skall kolla i morgon när jag är i stallet. Skulle du vara intresserad av en begangnad så får du gärna köpa min.
 

Liknande trådar

Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
539
Senast: Åsa A
·
Trädgård & Växter Har en buske i min närhet med massor av bär. Men har aldrig ens lagat mat med enbär från affären. Hur ska de se ut när de är mogna att...
Svar
15
· Visningar
763
Senast: MiaMia
·
Utrustning Bröstan på min sele var med om en liten olycka och behöver sys ihop igen (och ersätta lite läder) men jag känner att jag inte skulle...
Svar
1
· Visningar
342
Senast: yamyam
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp