Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som att en Sensation skulle kunna vara ett alternativ. Om d mailar återförsäljaren ett kort på hästen så kan hon säkert säga om det skulle kunna funka med höjden på manken osv.
Jag var mkt imponerad av kvalitén och hantverket på sadlarna + att de var väldigt sköna och inte så breda i sitsen och dessutom med kort anläggningsyta.
Är jättenöjd med min Mb, men det är en España, så jag kan inte svara för hur de andra är, men min har en kort anläggningsyta är dock en 16,5tums. Hon jobbar fantastiskt fint med ryggen i den och verkar väldigt nöjd och belåten![]()
Men det finns ju en Fhoenix som är allroundsadel!
Kan inte den passa kanske? det ser ju verkligen ut som en bomsadel iaf!
Jag har redan en Sensation till min häst men min dotter vill inte ha någon till sin häst för den ser inte tillräckligt engelsk ut enligt henne. Dessutom har jag tvärr inte råd att köpa en lika dyr sadel till just nu, ekonomin går på knäna för tillfället![]()
Racekorven: Ja det är ju helt sant. Ska ta och kolla lite på det, så jag vet ja ska undvika![]()
Men har även sett en bomlös sadel som har panel under till istället. Vad tror ni om det? Den jag kolla på var av märket hidalgo