Sadeltips! Vad tror ni?

krocket

Trådstartare
Vad tror ni angående att leta efter sadel till denna? Ryttaren skulle vilja ha en allroundsadel eller en dressyr åt flatbackhållet. En begagnad Kieffer, kanske en Wien - vore det något? Det finns inte så värst mycket att välja på här, men det finns en del begagnade Kieffer (ny sadel är det inte tal om), Stübben, mycket Bates och Wintec, lite Fenmore och någon äldre Albion. Hästen:http://s868.photobucket.com/albums/ab247/Waimak_photos/Rygg/?action=view&current=fenmoreandprocircle008.jpg

Tips? :bow::bow::bow:

;) Krocket

Sv: Sadeltips! Vad tror ni?

Jag skulle nog prova bates eller wintec först, de som är bra med dom är att dom går att byta bom om han breddar sig, (även fast de kanske inte alltid hjälper med att byta bom) Eller kanske en tekna skulle funka? Sen finns de ju cwd :love: Eller varför inte en jacson santa cruz :)

Liknande trådar

Utrustning Jag har redan tagit hjälp av två olika sadelutprovare och har även en del kunskap själv. Problemet är att det inte finns någon butik...
Svar
3
· Visningar
2 027
C
Utrustning Jag har flyttat till en del av varlden dar det tyvarr inte finns sa manga sadlar att valja bland, och dar priserna darmed ar avsevart...
Svar
8
· Visningar
1 201
Senast: Cathrine
·
C
Utrustning Vad för hästar passar Wintec 500 Close Contact? Tror ni sadeln hade passat till denna "hästen", övervuxen ponny. Han ändrar sig...
Svar
2
· Visningar
955
Senast: CeciliaAndersen
·
Dressyr Hoppas ni inte är för trötta på sånnt här. Ska nog ka och kolla på ny sadel på semestern. Vet inte om min innoa ligger optimalt...
Svar
9
· Visningar
2 202
Senast: __Stilett__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka