Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
båda mina hästar kan ha den sadeln jag har (en frank baines flatback, reflex heter den).
den ena är lite svankryggig (men inte så "djup" som din) o den andre (som fortf växer) är väl mer "normal".
så fb hade jag provat!
även prestige är ganska svängda (kanske inte de nyaste modellerna sägs det).
Min häst är rak i ryggen till skillnad från din. Jag har nu en Prestige hopp och en kieffer dressyr. Borde ju inte passa din häst då?! De som inte har passat min häst pga att bommen varit för svängd är tex. Wellington och lemetex, så någon av dem kanske vore något för din häst.
Tror ni kunniga att den svarta hästen kan ha en Prestige Silver Star? Han är för bred för en 27:a, men om man värmer om den? Går det värma om till så mycket som 116 grader? Blir bommen mer sväng ju vidare den blir, som på Vintec, eller är den lika hela tiden?
Kläder & Bli fin Jag hade en plan om att bli helt brunhårig igen så jag bokade en sen tid i slutet av maj. Om jag har ändrat mig? Ja 😂😂😂
Älskar ju detta...
Hundavel & Ras Jag håller med @SiZo dock. Är man en person som är ny på detta område men har googlat och samlat information så gott man kan inför sitt...
Hästmänniskan Letar absolut ingen häst, men fönstershoppar emellanåt och det finns en till salu nu som jag typ, hade stympat mig själv för 🥹 f. -24:a...