Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
båda mina hästar kan ha den sadeln jag har (en frank baines flatback, reflex heter den).
den ena är lite svankryggig (men inte så "djup" som din) o den andre (som fortf växer) är väl mer "normal".
så fb hade jag provat!
även prestige är ganska svängda (kanske inte de nyaste modellerna sägs det).
Min häst är rak i ryggen till skillnad från din. Jag har nu en Prestige hopp och en kieffer dressyr. Borde ju inte passa din häst då?! De som inte har passat min häst pga att bommen varit för svängd är tex. Wellington och lemetex, så någon av dem kanske vore något för din häst.
Tror ni kunniga att den svarta hästen kan ha en Prestige Silver Star? Han är för bred för en 27:a, men om man värmer om den? Går det värma om till så mycket som 116 grader? Blir bommen mer sväng ju vidare den blir, som på Vintec, eller är den lika hela tiden?
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...