• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare blissare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 675
B

blissare

håller på å köpa dressyrsadel till pållen,en welsh cob med rak,lite rund ganska lång rygg,lagom manke,är lite ny inom detta område,har annons ute på sadel köpes,har fått in lite olika förslag,vill ju ha en sadel med djup sits och stooora knävulster,sadlarna jag har "fått in" är: Hubertus flexline -04,stübben scandica,Henri de rivel dressyr special,pfiff amaretton, SÅ vad tror ni,vilken av dessa kan va nått att prova????:bump: :banana: :bump:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt fast i djungeln av sadlar och behöver lite hjälp. Vår lilla b-ponny har svängd rygg och mycket manke, något som jag...
Svar
1
· Visningar
1 167
Utrustning Alltså nej nej nej och åter nej! Nu är jag nere i sadelträsket, rejält! :banghead: Hur svårt ska det vara att hitta en passande sadel...
Svar
14
· Visningar
2 636
Senast: Equilina
·
Utrustning 3 frågor i samma tråd.... tycker det är onödigt att skriva två skilda trådar då alla frågorna gäller samma sak: sadlar. 1. Jag har en...
Svar
3
· Visningar
1 258
Senast: Spyro192
·
Islandshäst Eller är de för långa? Har googlat anläggningsyta på alla möjliga sadlar nu och läst alla sadeltrådar på buke. Jag är lite rädd för att... 2
Svar
20
· Visningar
6 281
Senast: Nielaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Stockholms skärgård
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Husvagnsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur