Bukefalos 28 år!

säkerhetsväst på tävling

nightcrawler

Trådstartare
får man ha säkerhetsväst på tävling om man är över 18? har kollat TR och hittade ingenstans nått om att man inte skulle få ha det. anledningen till att jag undrar är för att kompisen skulle starta en lokal tävling och fick tillsägelse att ta av sig västen eller bli utesluten. om man får ha väst, får överdommaren göra så som denna gjorde då? bestämma att det inte är tillåtet
 
Sv: säkerhetsväst på tävling

nu har jag inte läst nyaste TR men jag har aldrig hittat något som säger att man inte får det. Och finns det en sådan regel måste jag säga att det skulle vara något av det dummaste jag någonsin hört!
 
Sv: säkerhetsväst på tävling

jag tyckte det verkade väldigt konstigt, men ville ha det styrkt. ja menar är du under 18 så måste du ha väst så varför skulle inte en som är över 18 få ha det? det handlar ju om säkerhet.
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 467
Senast: zarmino
·
  • Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 380
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 170
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 034
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp