Bukefalos 28 år!

Säkerhetsväst till små barn (3-4år)

FadeAway

Trådstartare
Jag förstår att det bästa är att prova ut men vi har bara hööks i närheten och de har inte några i denna storlek. Hur gör man då? Åker vi till butik längre bort kan det möjligtvis finnas fler västar att prova ut. Vilken butik kan ha flera olika märken till ett sådant här litet barn? Eller beställer man hem en och hoppas på det bästa?
 
Jag förstår att det bästa är att prova ut men vi har bara hööks i närheten och de har inte några i denna storlek. Hur gör man då? Åker vi till butik längre bort kan det möjligtvis finnas fler västar att prova ut. Vilken butik kan ha flera olika märken till ett sådant här litet barn? Eller beställer man hem en och hoppas på det bästa?
Kolla på Equiline Supra, passar riktigt små barn. Ta mått. Beställ den storlek som rekommenderas till de måtten. Returnera om den inte passar. Alla internetshoppar erbjuder den servicen.
 
Jag förstår att det bästa är att prova ut men vi har bara hööks i närheten och de har inte några i denna storlek. Hur gör man då? Åker vi till butik längre bort kan det möjligtvis finnas fler västar att prova ut. Vilken butik kan ha flera olika märken till ett sådant här litet barn? Eller beställer man hem en och hoppas på det bästa?
Mäta är det bästa :up:
Vi köpte en Hansbo när sonen var 3 år (liten och smal grabb ;)).
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
505
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 290
Senast: JennyLz
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 518
Senast: Hedinn
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 712
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp