Bukefalos 28 år!

Sälja bärbar dator?

vilse

Trådstartare
Har funderingar på att införskaffa en ny dator, och funderar då på om det finns chans att få in lite pengar genom att sälja nuvarande.

Är det lönt? Finns där någon marknad för begagnade datorer idag?
Kollade blocket lite, men det säger mig inte så mycket...

Datorn jag har idag är en fujitsu siemens amilo pi 2540, inköpt i oktober 2008.

Ni som har lite koll, vad skulle den kunna vara värd? Är det lönt att sälja eller är det bättre att spara och ha som reservdator?
 
Sv: Sälja bärbar dator?

ett par tusenlappar kan du nog få men sök på blocket o se vad de ligger på.
 
Sv: Sälja bärbar dator?

den är ju snart två år gammal, och en rätt så billig maskin så att få några summor att tala om är väl inte på tal.. får du 2000spänn ska du vara glad.

men det är klart, alla pengar är pengar och bättre att få 1500-2000 för den idag än att den bara står o samlar damm i garderoben.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 448
Senast: hastflicka
·
Äldre jag har sett massvis av personer dammsuga sina datorer, både stationära och bärbara flera gånger. När jag gjorde det straxt innan jul...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: emlem
·
IT & mobiler Jag kommer att använda den ganska mycket när jag är på resande fot, så att den inte väger för mycket är ett av huvudkraven, tror att...
Svar
7
· Visningar
2 794
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Jag letar efter en ny bärbar dator som ska ligga i prisklassen 5000 - 7000 kr. Det viktigaste kravet som jag har på datorn är att den...
Svar
4
· Visningar
3 827
Senast: klasis88
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp