Sämsholm och Sydnärke

Sv: Sämsholm och Sydnärke

Undrar det samma - hur har det gått idag?

Enda resultatet jag har surfat fram är att Emma Svanäng och Ma El Hero kom på en 2:a placering i T80...
nyyyyyfiiiken på fler resultat! Någon som vet och orkar uppdatera oss som inte var där?:)
 
Sv: Sämsholm och Sydnärke

Enda resultatet jag vet är att Jessica Holmberg och Ruwacha vann T80. Grattis!

Kan tipsa om att Pauline Högdahl som var där och fotade redan har hunnit lägga ut sina fina foton.
 
Sv: Sämsholm och Sydnärke

Vi hade en trevlig tävlingsdag på Sämsholm.
Bra viloområde med parkering.
Fina vägar
Trevliga funktionärer, som vanligt:)

Vi har redan planerat in nästa år hos er också

Tack för en bra tävling
/Anette & Loppan
 
Sv: Sämsholm och Sydnärke

Åh vad kul, ni är så välkomna. Jag blev lite orolig när jag såg att det inte fanns något vatten utställt vid Mosstomten. Men det gick ju bra ändå.
Nu skall vi först bara ro distansgalan i hamn. Hoppas vi orkar med tävling också, men funktionärerna är så superbra så det skall nog gå det med.
Tack alla ni som kom!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Snart börjar nationshoppningen i La Baule där fyra ekipage är med i det svenska laget. Tävlingen rids i två omgångar över 1,60-hinder...
Svar
0
· Visningar
90
Senast: Gunnar
·
Gravid - 1år Snart dags att börja på babysim! Men vad ska lillen ha på sig? Finns ju en uppsjö olika modeller på badbyxor/blöjor. Både engångs och...
Svar
11
· Visningar
411
Senast: Manji
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
642
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
373

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp