Sätta in USB.

S

Skydark

Är det svårt att sätta in USB port i en äldre bärbar dator? Jag hittade en äldre när jag städade min gamla garderob idag. I kontroll panelen finns en mapp som heter trådlöst nätverk. Så det borde ju gå eller? Det är Win. 2000 i datorn men jag tänkte att den kan vara kul att ha i stugan. Då är det ju inte någon större fara om den skulle bli stulen eller hända något annat med den. Det är ju smidigt att slippa släpa den andra som jag har.
 
Sv: Sätta in USB.

I'm confused. Är du ute efter USB eller trådlöst nätverk? De två har inget med varandra att göra. Båda två borde gå att ordna som expansionskort, pcmcia eller vad de nu heter för bärbara.
 
Sv: Sätta in USB.

Åhh det blir nog trådlöst. Ganska gött att ligga i hängmattan och surfa. Jag kom på att det kanske är plats för ett nätverkskort som jag behöver och inte en USB port. Kan man ha ett externt nätverkskort? Är det dyrt?
 
Sv: Sätta in USB.

är det en bärbar har du säkert en pccardplats och då stoppar du in trådlösa kortet där.
men har du en trålös router på landet också?
 
Sv: Sätta in USB.

nej men jag funderar på det som tex. telia har. Att surfa trådlöst via det mobila nätet. Det var inte så dyrt. Nu har dom kampanj pris med.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 284
Senast: Calmiche
·
IT & mobiler Jag behöver lägga över filer från min gamla till min nya dator (en 500 gb antagligen) till min hjälp har jag en ethernet sladd och...
Svar
4
· Visningar
626
IT & mobiler Jag fick en dator av pappa igår, som han fått hjälp att blåsa ut så att jag ska kunna använda den. Men jag kan inte ansluta till...
2
Svar
20
· Visningar
2 482
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Hjälp mig. Jag är skitless på min dator och mitt internet hemma. Jag har ett trådlöst nätverk i vardagsrummet. Det funkar bra. I alla...
Svar
16
· Visningar
1 413
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp