Bukefalos 28 år!

Saker ni gjort själva!

Sv: Saker ni gjort själva!

Tack! :D Det är riktigt roligt att sy. Nu undrar jag mest, när jag ska använda alla prylar, ha ha



Jag tycker att det är just sådana halsband som finns överallt, svarta med brunt foder...?

Iaf så har jag en Husqvarna Viking tribute 140M. Inga konstigheter, bara en vanlig symaskin. ;) Halsbandet är sytt i mjukt, tunnt renskinn, det torde vilken maskin som helst klara. Ska man sy i tjockare läder krävs nog andra grejer dock.

Ett halsband som detta är nog mest "till fint", inte ngt hunden ska gå och dra en massa i för då vet jag inte hur hållbart det är i längden. Jag tänker mig att använda det på typ träning och tävling...

De jag träffat på är smala vinthunds modeller!! Även om min inte drar så vill jag att det ska hålla om det någon gång skulle hända något!! :)

Men annars gillar jag iden på de halsbanden, men hittar bara de smala till de små vinthundarna!!
 
Sv: Saker ni gjort själva!

Dagens :D

mars2013+152.jpg


mars2013+164.jpg


-rrlT7_MgN_...rs2013+161.jpg
 
Sv: Saker ni gjort själva!

Blev inspirerad av alla fina saker ni gjort och presenterat här i tråden så jag gjorde ett försök till ett fodrat täcke idag.. Resultatet blev detta! Ett vattentätt med ulligt foder..

pandas_nya_tacke_51421f989606ee1120d25072.jpg


Mvh Domino_s
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 408
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 828
Senast: Jeps
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 378
Senast: SiZo
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 892

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp