Är inte ditt hår röttGuud! Jag fick nästan utslag bara av tanken!
Jag hatar rött i de allra flesta fall.
Utom vin då..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är inte ditt hår röttGuud! Jag fick nästan utslag bara av tanken!
Jag hatar rött i de allra flesta fall.
Utom vin då..
Den fick iaf vara delaktig i lusseblobbandet.
/lussebullssugen rödhatare
![]()
Är inte ditt hår rött?
Bara att komma förbi![]()
![]()
Jaha så det är inte du på avataren nu vart jag besvikenNä!!!
... inte just nu iaf iom att jag inte orkat färga.
Gillar faktiskt rött på vissa saker(typ vissa hus, läppstift, naglar, vissa kläder etc). Men sällan tapeter/målade väggar, inredning, skålar, porslin etc.
Rött kan stressa mig, som orange etc.
Jaha så det är inte du på avataren nu vart jag besviken![]()
Toalocket ska vara nere såfort ingen längre sitter på toan att det ska vara så svårt att fatta en sån simpel sak![]()
Problemet är att hela toaletten blir en bakteriehärd som sprider på allt som handdukar,tandborstar osv osv.Alltså, uppe, nere, locket stängt....inte bryr jag mig alls. Stängt kan jag tycka är jobbigt. Ringen uppe är knappast ett problem, får jag ta ner ringen när jag ska på toa får ju någon annan ta upp den när de ska på toa. Fattar inte problemet alls.![]()
För att man kan råka tappa något. Jag blir nervös av att befinna mig i ett badrum och hålla i en mobil t.ex, när toalocket inte är stängt.Alltså, uppe, nere, locket stängt....inte bryr jag mig alls. Stängt kan jag tycka är jobbigt. Ringen uppe är knappast ett problem, får jag ta ner ringen när jag ska på toa får ju någon annan ta upp den när de ska på toa. Fattar inte problemet alls.![]()
Problemet är att hela toaletten blir en bakteriehärd som sprider på allt som handdukar,tandborstar osv osv.
För att man kan råka tappa något. Jag blir nervös av att befinna mig i ett badrum och hålla i en mobil t.ex, när toalocket inte är stängt.![]()
Fekaliedroppar?Det har väl testats ett flertal gånger och det är sällan någon större spridning på fekaliedroppar i ett badrum vad jag förstår.
Enligt Mythbusters så är det det.Det har väl testats ett flertal gånger och det är sällan någon större spridning på fekaliedroppar i ett badrum vad jag förstår.
För att man kan råka tappa något. Jag blir nervös av att befinna mig i ett badrum och hålla i en mobil t.ex, när toalocket inte är stängt.![]()
Händerna behöver inte vara över toan, men vissa badrum är små och ibland flyger saker ur händerna och då ramlar de inte bara rakt ned.Men vad gör man med händerna över toan samtidigt som man håller saker man inte vill tappa i toan?![]()
Hahaha! Fast i såna lägen blockerar jag ju vägen ned, så då är det lugnt.Fast vid vissa aktiviteter måste locket vara uppe... det är JÄTTEDUMT att tappa sin mobil dåExets brorsa var lite ledsen efter en blöt utekväll och mobilen var stendöd
![]()
Enligt Mythbusters så är det det.
Mvh
Viktigt med rätt källa![]()