saker som rör på sig, hur?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Isan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 853
I

Isan

jag är extremt dålig på att förklara men jag ska gör mitt bästa... på vissa sidor som folk gjort har dom saker som rör på sig t.ex dom har skrivit "fotboll äger" och så åker den texten från ena sidan till andra, rör på sig hela tiden.

Jag vet inte om ni fattar vad jag menar men om ni gör det så skulle jag vilja lära mej hur man gör så att det blir så ^^ tacksam för alla svar xP

Sv: saker som rör på sig, hur?

Kanske är en marquee du menar?

Exempel

Man kan ändra så att texten åker från ena sidan till den andra, komma från höger och stanna etc.:laugh:

Det står ju på sidan som det är länkat till hur man ska göra...

jaha oj såg inte det ^^ e lite trög ibland:angel:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 700
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 859
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag HAR försökt. Jag lovar att jag har det så jävla mycket även fast vissa kanske inte tror det. Men helt ärligt så som mitt liv har... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
7 698
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 253
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka