Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just den typen vet jag inte, men på westernsadeln jag hade till ridhästen jag hade innan är det säkerhetsstigbyglar på där sidan på stigbygeln öppnad
Just den typen vet jag inte, men på westernsadeln jag hade till ridhästen jag hade innan är det säkerhetsstigbyglar på där sidan på stigbygeln öppnas
Om jag förstår det hela rätt så är det enbart engelska stigbyglar; hur får du dom att sitta på fendrarna? Finns det någon typ av adapter eller har du fixat själv?Har aldrig sett men använder ett par Ophena, ingen risk att fastna i dem heller![]()
Tänker du på Ophena då? Mina som jag nämnde och visade är ju westernstigbyglar som är gjorda för fendrar (jag var med på citeringen)Om jag förstår det hela rätt så är det enbart engelska stigbyglar; hur får du dom att sitta på fendrarna? Finns det någon typ av adapter eller har du fixat själv?
Ja ursäkta, det var menat till Blyger.Tänker du på Ophena då? Mina som jag nämnde och visade är ju westernstigbyglar som är gjorda för fendrar (jag var med på citeringen)