Hazel
Trådstartare
För ett par veckor sedan fick jag ett sms att jag skulle logga in på Capio för ett meddelande. Det är över 10 år sedan jag haft med Capio att göra så jag antog det va spam och struntade i det. Sen hände det en gång till vilket jag struntade i och idag fick jag en påminnelse om "mitt besök hos capio" jag är som sagt inte listad där, dom bemötte mig fruktansvärt där och jag har verkligen sett till att inte ens använda en annan capio klinik sen dess. Jag satte igång en chatt och då använder man ju Bank Id , trotts detta säger sköterskan att jag varit listad hos dom sen 2024! jag säger till henne att det har jag självklart inte varit och då säger hon surt att jag ska "får logga in på 1177och lista om dig" nu bytte jag till en annan vc för en vecka sen (inte Capio!!) så jag ju säker på att jag inte skulle va listad där men kollade och självklart är jag inte listad hos Capio. Det som känns extra obehagligt tycker jag är att dom verkar veta att jag har högt blodtryck, vilket jag inte hade när jag gick hos dom men jag har det nu och denna kallelsen va för för det, så om dom har mig "listad" sen 2024 så har dom alltså min journal? jag tycker det känns extremt obehagligt att en privat vårdkedja kan sitta och läsa min journal pga en påhittad listning
Såg nu på 1177 att jag har 2 bokade tider till dom. Jag och brukar inte alls bli upprörd över sånt här men detta gör mig väldigt illa till mods
Såg nu på 1177 att jag har 2 bokade tider till dom. Jag och brukar inte alls bli upprörd över sånt här men detta gör mig väldigt illa till mods
Senast ändrad: