Salsa muslifoder..

P

Poison_ivy127

Någon som använder salsa muslifoder? Finns att köpa på granngården etc. har fått rådet att använda det till mitt halvblodssto som behöver bygga på sig muskler. Någon som kan ge lit emer ingående tips om detta foder?
 
Sv: Salsa muslifoder..

Nu var det ett tag sedan jag tittade på innehållet i de olika Salsa sorterna men då fanns det inget med speciellt högt proteinvärde. Varför blev du rek. att använda Salsa för muskelbyggnad?
Jag själv blandar Salsa havrefri med krafft groov. Då kan jag reglera energi och protein lite.
Jag anser att Salsa är ett bra foder om det passar hästen. Att det är svenskt och tillverkas i Ljungbyhed är ett stort plus.
// Linda
 
Sv: Salsa muslifoder..

Finns det fodret hos alla granngårdenbutiker?
 

Liknande trådar

Foder & Strö Det börjar låta illavarslande va r jag bor med att hitta tillräckligt med hö att köpa till hösten/vintern.Funderar på att slå eget att...
Svar
0
· Visningar
446
Senast: finapina
·
Utrustning Tjo, någon som vet hur de olika märkena på rundbalsnät ligger i storlek? Vi har haft dom från granngården, hansbro sport lr va dom nu...
Svar
4
· Visningar
397
Hästvård Jag har en liten islandshäst som verkar omöjlig att få upp i vikt just nu. Enligt analys borde hon behöva 7kg hö och lite extra protein...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 976
Senast: Kalkon87
·
Träning Hej! Min häst har gått lite till och från under våren och därav tappat mycket muskler + kondition. Men nu är det dags att börja bygga...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp