Samanfattning och bilder av mitt stall!

Sv: Samanfattning och bilder av mitt stall!

jag skulle kunna döda för ett sånt ställe..... inte alls avis. ser jättefint ut, och vilka hagar sen, oj oj oj
 
Sv: Samanfattning och bilder av mitt stall!

fint det var :laugh: ! kul att du blev nöjd med hur allt blev till slut :).

ang spolningen på gången tror jag att Runaway menar att allt runtikring kommer bli blött när man spolar, alltså inte golvet utan grejer runtikring och boxväggarna intill. eftersom man det ju faktiskt skvätter en hel del vatten uppåt/åt sidan och inte bara direkt ner på golvet ;)..
eller det kanske bara blir så för mig när jag spolar? det är väl annars om man har väldigt lågt tryck i slangen så allt rinner ner väldigt försiktigt ner längs hästen...?
 
Sv: Samanfattning och bilder av mitt stall!

Precis så jag menar. Det är ju bara att kolla på väggarna i en spolspilta så ser man att det blir lite blött. Men ska man bara spola ben till exempel så är det ju en annan grej.
 
Sv: Samanfattning och bilder av mitt stall!

Jag duschar ofta hästarna.. hela hästarna :) hehe och jag är som du, kan skvätta endel..
Men det känns ändå som enda lösningen med tanke på boxen.
En stor fin box som står till ingen nytta..
 

Liknande trådar

Anläggning Ska ju flytta. Och hästen med. Stallet är super. Lösdrift bredvid ridhus och tillgång till egen box. (Varje häst på lösdriften har sin...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 402
Hästmänniskan Ja, nu är det dags att höra om det finns någon här som har erfarenhet av att hyra/äga stall och vad man egentligen ska tänka på. Detta...
Svar
8
· Visningar
2 756
Senast: Pudlan
·
Anläggning Finns säkert liknande trådar, men var svårt att hitta med mobilen... Men så här: jag och sambon pratar aktivt om gård och sparar pengar...
Svar
10
· Visningar
1 889
Senast: pews1972
·
Hästmänniskan Jag står i ett stall där jag känner att stallägaren tar orimligt lite betalt. Jag har tidigare betalt betydligt mycket mer och...
2
Svar
23
· Visningar
3 625

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp