Sambo som inte vill samma sak

@Fantasipyjamas Vad jag menar är att jag ser inte hur 15 mil kan vara ett överjordiskt hinder att ta sig över. Det är ju bara 1,5 timme med bilen och i mina ögon en ganska spontan resa om man vill ses lite oplanerat. Det krävs inga bokningar av flygbiljetter osv vad gäller planering. Däremot vet jag mkt väl hur det är att gräva ner sig och börja se problem som större än vad de är, jag tillhör själv elitenserien i den grenen ;)

Jag vet inte vad ni har för typ av jobb, men det är ganska många som jobbar på andra orter och kanske veckopendlar mån-tors. Då har man långhelg varje vecka att umgås på. Det kanske kan vara ett alternativ i en övergångsperiod tills ni vet mer exakt hur det ska bli?
 
Han har ju själv sagt att han skulle gärna få bukt på det här, men att han inte vet hur. Jag försöker ge honom möjliga verktyg. Fel av mig?
Problemet är ju att du är inblandad. Du har ett starkt eget intresse i det här, eftersom du bedömer att hans bagage ställer till det för er.

Ska man hjälpa någon att hantera sin skit är det bättre att vara utomstående.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 888
Senast: Whoever
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 604
Senast: Ramona
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
2
Svar
28
· Visningar
1 350
Senast: Sassy
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 720
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp