JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kläder & Bli fin
Jag har ju sen förra våren börjat använda egenhändigt specialsydda leggings av kompressionsmaterial som arbetskläder eftersom jag...
6
7
8
Samhälle
Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Samhälle
Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av.
Under de senaste åren har jag...
2
3
4
Samhälle
För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln
https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo
Det är en artikel från BBC ( så på...
6
7
8
Valp 2025
Övr. Hund Låter som att hon är mer känslig mot vatten och regn än mina nakenfisar :D
Lillefrun
9 minuter sedan
Svar: 872
Visningar: 61 334
Hund
Fodervärd
Hundavel & Ras Så egentligen är det viktigaste vad som står i avtalet? Antalet kullar, tiden hos oss, mina resp uppfödarens ansvar mm . Fått svar nu...
gullviva
34 minuter sedan
Svar: 17
Visningar: 449
Hund
Husky från USA, tips och råd m.m
Övr. Hund Som boende i EU har du tillgång till hela EUs stora och stabila marknad men så många fördelar. Att köpa från USA, när du har möjlighet...
Sedna
58 minuter sedan
Svar: 45
Visningar: 3 075
Hund
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag har faktiskt kikat både på knabbe och lipizzaner. Men de är ju också så ovanliga i Sverige. :down: Sen hjälper det såklart inte...
Habina
17 minuter sedan
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Hur illa var det? Många föl är ju lite ”mjuka” i benen och det rättar ju oftast till sig om man tar tag i det direkt tex med kort...
Freazer
41 minuter sedan
Svar: 65
Visningar: 5 175
Avel