Bukefalos 28 år!

Sanndrömmar om döden?

vinkelina

Trådstartare
Funderade på en dröm jag hade natten till torsdag denna vecka.

Drömde om sambons familjs sommarstuga. Det finns två hus på tomten. Orginalstugan som hans mormor alltid sov i (ingen annan får sova där) samt en större huvudbyggnad som resten delar på

I drömmen sover jag och sambon i hennes stuga.

Nåväl. På torsdag morgon stiger jag upp ca en timme före sambon. Och när jag hör honom komma ner tänker jag berätta om min dröm. Innan jag hinner säga nått berättar han att hans mamma ringt just, hans mommo gick bort den natten. Ganska överraskande. Hon var intagen på sjukhus då hon trillat hemma tidigare i veckan men var mest blåslagen. Skulle få komma hem i slutet på veckan

Frågan är vad hon ville säga mig?
 

Liknande trådar

Relationer Varning, långt inlägg. Jag har skrivit förut att jag dejtade en kille via nätet som skickade mycket dikter och dylikt, som dock var...
2
Svar
28
· Visningar
4 894
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Hur står det till här med sanndrömmar? Tror ni det finns drömmar som på något vis är sanna? Min bror drömde en dröm om att min pappa...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 644
Senast: Enya
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 827
Senast: Mirre
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 391
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp