Sår vid anus

Sv: Sår vid anus

Svarar Snixten.
Min förra schäfer fick operera en analfistel. Den var stor och gick som tur var att operera, ibland kan dom tydligen sitta illa.
Han var inte mer än 3 år. Det gick jättebra och han hade sen inga problem med det.
 
Sv: Sår vid anus

Ok! Ja, vi får väl se hur det slutar för min lilla kille! Han har ätit antibiotika sen igår och svullnaden har redan gått ner och han är inte ett dugg bekymrad. Men jag är ändå oroad att det verkar vara så hårt!
 

Liknande trådar

Hästvård Mitt fullblod har rivit upp ett stort sår på sidan av bålen, men inte så stort att det behöver sys. Allt man kan läsa om modern sårvård...
Svar
17
· Visningar
934
Senast: inaa
·
Katthälsa I torsdags var Miss Li hos veterinären för att hon hade ett litet sår, cirka 2-3cm, som behövde tittas till. Veterinären konstaterade...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: Bapelsin
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 213
Senast: Migo
·
Hundhälsa Lång historia kort: min hund opererades för ljuvertumörer i mitten av januari. Hon hade mycket vätska under huden, vilket vi påtalade...
Svar
7
· Visningar
2 182
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp