sarm hippique ridstövlar

my2004

Trådstartare
stavas det så? hur som helst, vad kostar ett par sådana, såg att nån hade skrivit att de var så sköna, och de är grymt snygga!!!

Sv: sarm hippique ridstövlar

Utan snörning kostar dem 3995 kr
Med snörning kostar dem 4295 kr

Jag kan intyga! det är grymt sköna, även om jag nu har annat märke på mina stövlar. Växte tyvärr ut mina! Kan verkligen rekommendera dem :d

Bild utan snörning:
shstovel.JPG

Bild med Snörning:
shstovel1.JPG

Jag köpte mina med snörning för 3100kr...:p

Syrran köpte sina utan snörning för 2800kr!:)

huh, vad pengar! men jag ska verkligen försöka få tag i ett par och prova!

Jo, men det brukar vara så. Måttbeställer man brukar tillverkaren lägga på en saftig summa, så det kan nog stämma :D

Jag har de med snörning och dragkedja! mycket bekväma..från början, mjuka i skinnet, man får inte ont av att gå in dem.
Men jag ska nog aldrig mer köpa stövlar med dragkedja eftersomdet kommer massa skit i den och går till slut inte att använda..sen går skinnet sönder vid dragledjan även om man har sporrar med gummi runt.

Det är underbart sköna stövlar. Är jättenöjd med mina!
Jag köpte mina på Börjes (då var det rea - halva priset), men jag tror att de är billigast där annars också.

Nu håller jag på att gå in ett par Petrie Anky (rena dressyrstövlar) och oj vad hårda de är jämfört med mina mjuka Sarm;)

Underbara!!!!!!!!
Fyndade mina på Börjes för 1,5 år sedan!
Pris 995:-:bump:

3200:- betalade jag med snörning.

Ryttarstugan har dem för 3600:- med snörning

Underbara!!!!!!!!
Fyndade mina på Börjes för 1,5 år sedan!
Pris 995:-:bump:

Hej!

Om jag också skulle vilja göra ett likanande fynd som du gjorde, så undrar jag om jag måste vara på plats i Tingsryd eller om jag kan hitta fynden på deras Internetbutik?

Var av en händelse på Börjes och där stod 2 par till detta pris!
Ett par 36 som passade perfekt till mig och så ett par i storlek 44!
Jag behövde inte fler ridstövlar just då,men dessa gick inte att låta bli!Så man behöver lite tur och att vara där vid rätt tillfälle!

Jag och syrran köpte dom på Tre Hästar i Kungälv.:)

Dock var det ca 1år sen jag köpte stövlarna, men jag tror det är samma pris på dom!:)

Börjes har inte stövlarna på nätet. Jag vet faktiskt inte om de har några Sarm-stövlar i butiken nu, de har haft det förr. Sålde ut en massa stövlar o modeller för ett par år sen, nu i efterhand ångrar man ju att man inte köpte några... Men det är väl som det brukar va, det är antingen jättesmå eller jättestora storlekar kvar!
Ska kolla nästa gång jag är i affären!
Jag provade ett par på henrikssons för ett tag sen, de va supersköna! Det va dom med snörning, vill ha såna! Man ska ha råd oxå bara!

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 384
Senast: Silje
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: sweep
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 088
Senast: Ajda
·
Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
674
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka