SCB och sexundersökning

Det finns många diskussioner som grundar sig på de fakta som finns. Vilket avspeglas i många diskussioner på hästforumet. Man diskuterar kring fakta, hur man löst olika förutsättningar.

Det är inte mycket till diskussion att helt sonika svara "Blå" när någon frågar efter färgen på den blå bilen. Jag tror de flesta av oss, som är här för diskussionerna och den faktiskt höga kvalitén på diskussionerna, starkt motsätter oss frågetrådar från de som inte kunnat lura ut hur google funkar, eller är för bekväma för att orka skifta sida till google.com
Den här diskussionen börjar bli lika långrandig som en SCB undersökning...
Jag hoppar över resten
 
Den här diskussionen börjar bli lika långrandig som en SCB undersökning...
Jag hoppar över resten

Jag tror de flesta av oss förstått att du sällan är intresserad av diskussioner, bara svar på dina egna personliga frågeställningar.

Som tillägg kan jag meddela att även vi moderatorer får uttala oss i egenskap av privatpersoner, ej moderatorer. Vi får ha åsikter och lever under samma åsiktsfrihet som resten av sveriges befolkning. De gånger vi skriver i egenskap av moderator, undertecknas detta av just - moderator. Fiffigt va,?
 
Jag tror de flesta av oss förstått att du sällan är intresserad av diskussioner, bara svar på dina egna personliga frågeställningar.

Som tillägg kan jag meddela att även vi moderatorer får uttala oss i egenskap av privatpersoner, ej moderatorer. Vi får ha åsikter och lever under samma åsiktsfrihet som resten av sveriges befolkning. De gånger vi skriver i egenskap av moderator, undertecknas detta av just - moderator. Fiffigt va,?
Ja, visst
Det är oftast trevligt när moderator skriver på forumet

Tycker du själv inte att en moderator borde ha lite mer koll på vad som yttras i vissa fall?

Trots allt så står det "moderator" på nicket

Dina tankar om att jag bara vill få fram mina egna åsikter....

Tycker du inte att det stämmer överens med hur DU skriver på forumet
Du framstår som felfri allvetare här på buke...
 
Ts i denna tråden fick sitt svar från polisen...

Ofta får en säkert bättre säkrare svar på andra ställen än här.

Det betyder ju inta att ts inte skulle skriva tråden.
Fast om du läser TS första inlägg så står det "Jag har just haft en lite otäck upplevelse och vill varna er andra här på forumet". Det var alltså ingen fråga hon kunde googlat fram ett svar på vid ett snabbt försök, utan en varning hon ville gå ut med och förmodligen även ventilera sin upplevelse.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp