Sch - Izor sover...

sussisus

Trådstartare
Måste bara visa en bild som jag redan tycker mycket om:
Izor011IzorSoverHosMatte050603.jpg

Izor och hans Stor-Matte (dvs min mamma), detta är taget dagen efter vi hämtade hem honom.

Sv: Sch - Izor sover...

Nu när Izor har varit hos oss i nästan 2 veckor är det antingen full rulle eller så sover han.
Och när Izor sover riktigt djupt så ligger han ofta på rygg med alla tassar i vädret, och ibland sträcker han alla fyra ben rakt upp i luften! :love:
Ska försöka fota när han ligger så.

Och "risken" är att vårt lilla vilddjur slickar ihjäl alla han träffar på (i för sig så har han inte träffat så många än) och viftar på svansen så att den trillar av... :D
Hans mamma är likadan och uppfödaren säger att Izors pappa också gör så.

Liknande trådar

Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 100
Senast: bollen__
·
Hundavel & Ras Hej! Hämtade min tik från fodervärd för parning. Första dagen var de intresserade och han försökte hoppa upp på henne flera gånger men...
Svar
3
· Visningar
1 089
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
580
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 180
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka